malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 10 september 2011

Lördag - jobba!

Av malin - 10 september 2011 15:04

Helgen! Aaaah, härligt va? 
Eller så drar vi till jobbet!
- Jopp, efter en trevlig förmiddag ute hos min sambos pappa med middag och även sambons bror och flickvän där, som vi inte träffar så ofta, så är det nu dags att ta en liten fika och byta om till jobbkläder.


Jobbar 16 till 23 idag och i morgon blir det 12 till 23.

Men jag ska inte vara bitter för det, jag får min helg på måndag. ;)


Hoppas ni andra helglediga får en fin lördagkväll och en lugn och skön söndag!



 
 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

10 september 2011 16:33

Jag med avskyr frukt & bär i choklad men denna var inte så fruktig, liksom bara smaken inte bitar i liksom,helt ok då;)
Yes skall absolut baka dom där kakorna när energin är tillbaka,är visserligen lite bättre nu;)
Blev inget till våra vänner för att 2 utav deras barn är väldigt förkylda då ville inte vi åka dit med Alfred o riskera få han smittad. Men deet blir kräftor hemma med lite vin till;)

http://hummingbird.blogg.se

 
britta bloggar

britta bloggar

11 september 2011 10:30

Åh, vad du är duktig! Lycka till med jobbandet!

http://brittabloggar.wordpress.com

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

11 september 2011 21:25

Jisses vad du jobbar;)Jaaa verkligen det stämmer en skrattig liten busunge,en RIKTIG busunge som nu sussar sött i sin säng;)
Neee man vill inte ha en liten sjukling, då blir det myyycket gnäll,hehe..vilket man vill undvika.

http://hummingbird.blogg.se

 
Vivi

Vivi

12 september 2011 10:22

Ska tänka på det med kakorna, smet håller ju sig ganska länge i kylen den med :)
Idag blir det nog en hel del fika för jag ska hem till en vännina som hade namsgivningscermoni i helgen och det blev en maaaaaassa fika över :P

Jag kommer ihåg hur strängt det var att jobba helg, det blir tröttsamt efter ett tag , men man får iaf ganska bra med pengar!

Kramar!!

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards