malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

Träning v.39

Av malin - 2 oktober 2011 21:15

Måndag:  Morgonpromenad 25 min.

                      Gymmet; Crosstrainer 20 min, styrka: mage/rygg 20 min

                      Stair climber 10 min, löpband 10 min (9km/h)


Tisdag:    Gymmet; Pump It 70 min (klass)

Onsdag:   Indoorwalking 45 min (klass)
                      Milon intro. (intro omgång + 17,5 min) 

Torsdag: Morgonpromenad 25 min

Fredag:    Indoorwalking 45 min (klass) 

Lördag:   Morgonpromenad 25 min     
                      Löpband 10 min (9km/h)
                      Milon 17.5 min

Söndag:   Morgonpromenad 50 min
                      Bodytoning 60 min (klass)


En ordentilg träningsvecka ha det varit! Jag har fått med mycket och  känns fint. :)

Om ni undrar vad jag menar med "(klass)"  så är det när jag har varit på ett pass med en ledare. All annan träning är på egen hand. 

 
 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

3 oktober 2011 08:58

Åh vad duktig DU är då med träningen!Åh orkade inte baka men skall göra det i veckan, blir nog chokladmuffins med överraskning...aldrig bakat dem så får se hur det går;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Ingen bild

Minnie

11 oktober 2011 21:41

Jag spelar fotboll och behöver verkligen komma igång efter en skada. har Alltid haft fotbollen som en motivation men nu har jag varken motivation eller en piska att bli av med startplatsen som mål att träna upp mig. Hur får du motivation och hur tar du dig, psykiskt, till träningen?

FAN VA DE E GRYM!!

malin

12 oktober 2011 11:32

Hej!
Jag får min motivation genom att jag vet att jag mår så otroligt bra efteråt. :) Det fungerar för mig liksom. Sedan har jag större delen av mitt socialliv på gymmet. Jag har lärt känna så många där nu och det är roligt att hänga där före och efter träningen med. :)
Men visst, vissa dagar är det tungt att gå. Men jag har som ram att vara på gymmet minst 4 dagar i veckan. :)

Åååh, matchen igår var GRYM! Det är så otroligt härligt att se att vi har ett landslag som faktiskt KAN söpa den absoluta eliten! Helt fantastiskt. Detta ger ju absolut större förhoppningar till EM nästa år! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards