malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Drömmer om Egypten

Av malin - 6 oktober 2011 10:00

Ska snart göra mig i ordning och dra till jobbet, har en sådan där roligt dag på 11 timmar idag.. 
Fast ska jag ha en sådan dag så får det vara idag för jag har absolut inget bättre för mig när Johan ska åka bort med killgänget till Finland och det ska vara skit väder hela dagen. Ja, jag behöver inte ens städa något speciellt här hemma för det ser helt okej ut(!!!) :O


Fick hem en brochyr från Apollo igår full med resor till Egypten, så jag kan drömma mig bort om en sådan på jobbet idag kanske. ;)
       Planen är ju att det ska bli en resa till just Egypten nästa sommar.

Snorkla, se pyramiderna och det viktigaste: Jag vill se en riktig mumie!
Jag gillar ju gamla saker. Hahah!!    



 
 
Vivi

Vivi

6 oktober 2011 10:04

Egypten kikar vi lite på också, men jag vill helst åka båt på nilen iaf en del av resan. D får man se konungarnas dal och det är nog den jag allra helst vill se ! Fast allt beror på hur dyrt köket blir :P

Jo avsnittet var bra, men jag har faktiskt sett bättre, vet inte om jag missade ngt på avslutningen förra säsongen, men det var vissa grejjer som det tog lite tid att hänga med på.

Ja tycker du ska passa på att se någon film ikväll som Johan inte är så sugen på ha en mysigt tjejkväll för dig själv !
Kram!

http://www.missvivis.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

6 oktober 2011 15:48

Jag har vart i Hurghada & i Kairo-pyramiderna var kul att se men en sjujäkla busstur dit!Tyckte annars att det inte var så mkt att ha, smutsigt,fattigt..
Men vattnet är otroligt o alla fiskar!
Yes går riktigt bra med träningen nu. Ja hemma samtränar vi ju eller ja peppar varandra. Men sedan i göteborgsvarvet så är ju mitt mål o slå hela bunten släkt som skall dit o springa inkl Patrik;)
Åh vad mysigt tycker det är kul att samlas några st o baka faktiskt!Kanongoda men totalt livsfarliga kakor!

http://hummingbird.blogg.se

 
Ingen bild

Amanda

6 oktober 2011 17:09

Men först ska vi till Spanien ;)

 
i min lilla lilla värld

i min lilla lilla värld

8 oktober 2011 12:55

För oss blir det Teneriffa i mars wihoo!!!

http://saratilling.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards