malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Mycket hela tiden.

Av malin - 17 oktober 2011 10:41

Det har varit en fullproppad helg. Middag med familjen uppifrån Hälsingland, 30 års kalas hos min sambos bror (hans tjej som firade) och sedan 3 rätters i trollhättan, med familjen och även lite bowling. Och som om inte detta vore nog så har jag hunnit jobba och träna lite med. ;) 


Just nu sitter jag med en proteindrink och väntar på mamma, pappa och kisun som ska komma hit en sväng innan de åker upp till Hälsingland igen.

Ska även hinna med ett besök på banken i eftermiddag och sedan står jobb på agendan.


Mycket som händer nu pch det blir lite tid till datorn.. Tyvärr blir det så i mellanåt för mig och jag hoppas ni har överseende, ni som läser. :)


  

 
 
Vivi

Vivi

17 oktober 2011 11:20

Klart vi har ;) det livet utanför bloggen går ju alltid först, annars har man ju inget att blogga om :P

Jo det kommr nog bli en vända till för mig, men jag sak lägga ut lite bilder i morgon om jag hinner och kanske några tips ;P
Bättre med en lista än ingen alls, då har man bättre koll, jag brukar även skriva summan jag får handla för t.ex: badylotion 100kr osv.
Hoppas du får en bra dag idag! :)
Kram !

http://www.missvivis.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

18 oktober 2011 14:02

Klart vi har överseende med det gumms!
Förresten så åker du upp bland mina länkar snart;) Då jag ofta är inne här..hoppas du har mig bland dina länkar;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Eleonore

Eleonore

18 oktober 2011 19:54

Låter som ni fick en mysig helg med föräldrarna på besök. Förstår att det är jobbigt att inte ses så ofta. Min familj bor 50 mil bort men man försöker ses så gott man kan! :)
Håller tummarna för att det gick bra hos uppfödaren idag!

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Vivi

Vivi

19 oktober 2011 10:51

Jaaaaaaaaaaa! Åh avd glad jag blir för din skull, så roligt, grattis! Kul för Pesch att få en liten Donna att leka med också :)
Även om du har fullt upp så måste du lova att visa bilder när ni fått hem henne :)
Kram !

http://www.missvivis.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

19 oktober 2011 12:18

Hehe ja det är ju en del tänder kvar o hörntänderna blir nog inte roliga. Exakt varit lite smågnällig bara;)
Idag har jag & Alfred passat på o ta en promenad i solskenet.Vad har du för dig idag?

http://hummingbird.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards