malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Snygg av träning!

Av malin - 20 oktober 2011 13:00

Den senaste tiden nu har jag börjat känna att kroppen förädrats lite.

Jag tycker mig se liiiite mer muskulatur på låren, lite fatare armar och ryggen ser tamme skjutton mer tränad ut den med!! 

Jag känner mig skit snygg!


Nu är jag vettig nog till att förstå att sådana resultat inte sker på så kort tid, men det får mig ändå att må riktigt bra. Och det får mig mer peppad till att fortsätta träna hårt och äta bra. För det gör ju att jag mår bättre, både att jag är piggare och att jag KÄNNER mig så mycket bättre! Självförtroendet ökar i takt med ökningen av tyngder på träningen. 


Jag är ju en sådan person som påstår att träning nästan är nyckeln till allt. Har du ont i kroppen, trött, vad som helst. TRÄNA! Man mår så förbannat bra av det! 


Som sagt så tror jag inte att det hänt sådär jätte mycket med min kropp egentligen, visst, något har nog hänt för jag har tränat ordentligt den senaste tiden.
  Men jag tänker inte väga mig, dra fram måttbandet eller något sådant, inte nu i alla fall.

För vad de än visar så mår jag SKIT BRA just nu och jag känner mig SKIT SNYGG!

Det är DET som räknas!


Ha en underbar dag folks!


 



 
 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

20 oktober 2011 15:37

Härligt vilket pepp inlägg. Just nu är jag lite krasslig satans migrän=(
Ah jo det kan man men ibland vill jag unna mig lite lyx då får det bli en weekendresa;)Komma hemifrån till ngt nytt,annan miljö, annat land. Det är ju så nääära liksom;)
Skall jobba lite mer på min idé;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Vivi

Vivi

20 oktober 2011 16:06

Gud vad härlig läsning, bra tjejen!! Det är ju så det ska kännas, du är så himla duktig !
Själv har jag fortf. svårt att komma igång, det är komma igångandet som är så svårt för mig, specillt när man i princip aldrig har haft ett enda positivt minne av träning :P
Kraaaaam

http://www.missvivis.se

 
Eleonore

Eleonore

20 oktober 2011 19:59

Va härlig känsla du fick där! Klart man blir snygg av träning om man ser resultaten och känner sig snygg :D
Va roligt att ni får hem lila Mira redan på tisdag, din sambo kommer säkert vänja sig vid namnet om du arbetar in det lite :D
Ha en toppenhelg, kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Vivi

Vivi

21 oktober 2011 08:43

Japp steg ett är att hitta en träning jag gillar och zumba är ngt jag måste pröva.. det är steg ett! Synd att jag ska ha så svårt för just det steget bara :P
Äsh jag komemr nog igång, måste peppa mig själv bara.

Åh tack! :) de blev bättre än jag trodde och det var så himla roligt! Ska nog köpa ett riktigt ritblock och börja rita lite :)
Unicefkort är ju jättebra, man bidrar till ngt bra som du säger :)
Kram !!

http://www.missvivis.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

22 oktober 2011 12:48

Åh hihi jamen tur du kikar in hos mig då ngn gång ibland;)Exakt kostr inte alls mkt att åka till ngn storsta i Europa istället för man bränner lika mkt om inte mer pengar på Ullared;)Här får man ju ett litet äventyr & en miniresa!

http://hummingbird.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards