malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Gekå´s; Ullared

Av malin - 16 november 2011 20:00

Jag lovade ju att lägga upp lite bilder på några av mina fynd på Gekå´s igår. 
Jag köpte så klart rätt mycket mer, men vem vill se bilder på 3 paket bomulspads och en flaska rengöringsmedel?   



Dessa suuuper fina ugnsformar fanns i flera former, storlekar och färger. Jag hade lätt kunnat köpa många fler, men man får ju behärska sig lite så det blev dessa 2 fina formar. 



Har så många vänner som säger att denna boken är grymt bra, varken jag eller sambo har läst den så jag var ju bara tvungen. (Glömde vända på bilden innan jag la upp den.) ;)  


 



Liiite kläder blev det med, 2 linnen med brottarrygg och en så fin kjol, blir nog toppen på julafton. :)

Jag köpte även en del träningskläder, lite linnen och ett par snygga aprikosfärgade byxor. 

 



Självklart blev det lite julsaker med.

En julgransmatta som jag vet kommer bli grymt snygg på vårt svarta golv och till vår vita fina gran. Sedan en ny löpare till köksbordet och ljusmanschetter till adventsljusstaken. 
Och det givna inför julen(!!)  chokladkaländer! *fniss* 

   

 
 
Vivi

Vivi

17 november 2011 09:59

Ohhhh den där ungformen (hjärtat) ska jag kolla efter, jättesöt ju ! Boken har jag, den är riktigt rolig ! Sådana linnen köper jag nästan alltid, de är riktigt hållbara & billiga, snygg kjol !!! :)
Några julgrejjer blir det nog inte, kanske en julgran möjligtvis om de nu har stora plastgranar ... tvivlar på det ...

Klart folk hamnar hos dig via google, kolla trafikkällorna får du se vettja :)

Uh idag är jag riktigt jäkla seg och vet inte riktigt varför ...
Kram !!!!

http://www.missvivis.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

17 november 2011 14:22

Fina dom där formarna!
Åh gott att missarna trivs ihop nu!Ja hehe ny frilla kommer nog bild så småningom;)Ush då, hoppas du mår bättre nu jag är såååå trött idag fattar inte..

http://hummingbird.blogg.se

 
Eleonore

Eleonore

18 november 2011 10:38

Så mycket fint du hittat! Håller tummarna för att jag snart får åka till ullared, iaf innan julen försvinner därifrån :) Har varit där några gånger och är lika kär i varuhuset varje gång. Önskar man hade närmare till det och hade bil så man kunde åka så man inte behövde hänga upp sig på att få låna någon.
Ja matkassen passar ju inte alla, för många är det säkert en del av familjelivet också men bra för alla stressade människor utan fantasi :D
Kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards