malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

Världens sötaste, eller?

Av malin - 6 december 2011 12:48

Mira är ju världens sötaste lilla kissemissa.

Men hon är inte ett dugg fotogenisk, inte när jag ska ta bilder på henne i alla fall! 


Hon läg så sött och gosade i mitt knä så jag tänkte nu vill jag ha en liten bild på henne. Försökte hålla upp henne och hon kollade så klart åt ala andra håll än mot datorn (annars är hon så himla intresserad av skärmen). Till sist när jag började dra runt med muspekaren på skärmen så blev hon intresserad, lite för mycket kanske. Haha.. 
Eller vad tycker ni?


   


"antingen vrider jag huvudet ett halvt varv bort eller så måste jag tokstirra på skärmen, finns bara 2 alternativ" 


Men hon är för go alltså! 


Nu ska jag snart göra mig i ordning för att kila bort till fiket och luncha med fina Lina. :) 




 
 
Vivi

Vivi

6 december 2011 15:12

Mahhh sötis! Kattungar är alltid svåra att fotografera, när de vilar /sover gäller det att ha kameran beredd och ibland satte jag mig med dem med kameran och tog MASSA bilder, då brukade alltid ngt bli bra, speciellt med lite hjälp från maken som kunde distrahera dem. ;)

Tävlingvinnaren hörde av sig, tur...hade knappt orkat skriva alla de där lapparna igen :P
Nu ska jag fundera ut vad jag ska lotta ut i min egna tävling !

Oh ja, du borde verkligen prova cakepops, ruskigt goda !!
Jo jag känner samma sam med Eleonores blogg, man blir ju gotetsugen varje gång ;P

Kram !

http://www.missvivis.se

 
Paulina

Paulina

6 december 2011 15:55

sv: Åh ! Jag älskar också kladdkaka i alla dess former :) Lägg gärna upp något recept från boken du fått, skulle vara kul att prova ;)

Härligt! Ja, allt är bra med mig :)
Haha, ja skolan är ju inte precis det roligaste.. Jag går i första ring, så har en del kvar men det är väl bara att kämpa sig igenom antar jag! :)
Haha, jag är inte så säker på att jag kommer sakna skolan särskilt mycket heller när jag gått ut ;)

Måste säga det att du har en urgullig katt också!

http://alwayssmile.bloggplatsen.se

 
DONKEN-  Vince & Doas Morsa

DONKEN- Vince & Doas Morsa

12 januari 2012 01:37

ooooow! Jag vill ha ett "lillasyskon" till shaggy... meeeen nu bor vi ju i en tight trea, så det får snällt vänta tills vi har hus.
så jäddra dumt.
men men.

är hon cokså en helig birma? Shaggy är det, hans mamma kommer från ystad, och hans pappa är fransman. höhö! ;)

pöss!

http://donkens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards