malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Ny frisyr!

Av malin - 12 december 2011 13:12

Har just kommit hem från min frisör/kompis Martina och jag är så jävla nöjd!! 


Före: 


 


Efter:




 


Bort med den hemska utväxten och en snygg sidecut på det!

Väldigt, väldigt nöjd. (om än ovant.) ;)

 
 
Vivi

Vivi

12 december 2011 14:37

Uhmmm oke jag so är så dålig på sådant ... är det när man rakar lite på sidan ??
Det ser iaf grymt snyggt ut och frisyren passar dig verkligen. Lite tuffare brud helt enkelt ;)

Jaaaa snälla kom med ! Hade blivit så himla glad om du kom på bloggträffen, då känner jag iaf någon snäll som jag träffar förr ;P
Någon jag kan "hänga" med :)
Japps jag äter nog där också, det verkade vara så himla mumsig mat ! :)
Kram !!

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

12 december 2011 15:50

Jaaaaa! Det hade verkligen var jätteroligt :D
Hoppas hoppas bussarna går bra !! ;)

Aha, tänk vad jag kan :P Det är iaf jättesnyggt verkligen !
Jag måste också fixa mitt hår snart, har en utväxt som syns ganska rejält ...var ett par månader sedan jag var hos frisören hrm hrm :P

Kram !!

http://www.missvivis.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

12 december 2011 20:33

Åh vad kul då sätter jag upp dig på komma listan! Vore sjukt kul att träffa dig igen!Spikat!
Himla fin frilla du har nu...!!

http://hummingbird.blogg.se

 
Paulina

Paulina

13 december 2011 15:04

Vädligt sent svar: Ja eller hur! Glömde helt bort att åka och kolla på jackan i helgen tyvärr men ska göra det i veckan nog!

Jag går samsam. Jag gick estet bild först men sen så passade det inte riktigt mig så. Eller just att teckna passar mig jätte bra! men människorna där var lite konstiga..
Fast samsam linjen är ju så sjukt mycket plugg så man nästan inte orkar.. men det är ju bara att kämpa på! :)

Oj högskola! Det måste jag gå egentligen för att kunna få något bra jobb osv men känns så otroligt jobbigt redan nu så vi får se hur det blir ;)

Åh! Jag har också en katt men den är 2 år nu, däremot väldigt liten i storleken.

Allt bra idag då? :)
Kram

http://alwayssmile.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

13 december 2011 15:51

Ah men gud vad kul då ses vi ju i januari,underbart!Ja exakt smakar naturligt & inte tillgjort på ngt vis,grymt goda smaker! Så det skall bli spännande att få testa denna nya..fy katten vilket väder!Ush!!

http://hummingbird.blogg.se

 
Sussi

Sussi

13 december 2011 22:47

Snyggt! Skulle behöva fräsch upp min frisyr jag med. Vad perfekt att ha en vän som frisör. Jag får slanta upp rätt rejält när jag ska klippa mig. Känner ingen frisör tyvärr..

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Vivi

Vivi

14 december 2011 11:49

Jaaaa vad roligt !! Då kommer vi ju faktiskt ses snart ;)
Det ska faktiskt bli himla roligt, har itne beställt mina tågbiljetter ännu, ska vänta på lönen :P

Jag får se, men jag ska kolla om jag kan färga håret hemma denna gången , men klippa mig måste iaf göra hos en frisör ;)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

14 december 2011 13:20

Ja grymma filmen verkligen. Ah gjorde du vad kul. Han var grymt bra killen. Ser så ung ut,hehe..Ja skall nog ta mig en liten promenix här med dogsen & vagnen..åh ibland har man verkligen ingen lust alls o man blåser ju bor. Hur länge skall det blåsa & regna liksom!?

http://hummingbird.blogg.se

 
Paulina

Paulina

14 december 2011 16:53

sv: hehe ja precis! Blev jätte glad när betygen bara gick uppåt och uppåt för mig!

Haha ja det är ju oftast musik och dans linjerna som det är mer "normalt" folk på. Sen är teater och bildarna värst, om man nu inte är van vid människor som verkligen lever sig in i det dom gör osv. Men dom är ju jätte trevliga ändå! :)

Haha oj, så kommer det nog bli för mig med! Ta några år på mig för att vila innan jag börjar högskola ;) Känns så jobbigt just nu :p

Oj härligt med gym! Då vaknar man till ;)
Hehe men då rullar pengarna in i alla fall!
Jo med mig är det bra, har haft en kort skoldag och umgåtts med mamma och lillebror mesta dels just idag :) Så det är skönt :)

http://alwayssmile.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards