malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Emma S - Ageless Enzyme Peel

Av malin - 30 december 2011 14:07

Jag fick en sån otroligt bra peel av min älskade sambo i julklapp (jag som önskat mig den) och nu när jag testat den måste jag bara tipsa om den för ansiktet blir lent som en babyrumpa. hihi.. 
Riktigt bra är den, synd bara att man får använda den 1 gång i veckan. Den tar ju rätt bra, antar att det är därför bara 1 gång i veckan gäller. 

Och jag kan lova att, i alla fall första gången man använder den, känns det. Det börjar smått pirra i huden och sedan när man tvättat av den så blir det en del rodnad på huden, man ser nästan solbränd ut. Men det lägger sig rätt så snabbt, en timme ungefär för mig. Sedan är man så vacker! ;)


Mäsket heter Emma S, ansiktet utåt och lanserare är Emma Wiklund, född Sjöberg, de flesta säkert vet vem hon är. 

En av Sveriges största fotomodeller och även gift med Hans Wiklund, film recensenten man ser lite varstans i TV. 

 :)


Jag kommer absolut att testa fler av Emma S produkter, för denna enzyme peel är helt fantastiskt bra! 




 

Bild från Emma S hemsida,
klicka här för att komma till sidan och läsa mer om hennes alla hudvårdsprodukter.


 
 
Vivi

Vivi

30 december 2011 16:12

Jag har ju redan en favoritpeeling redan, men visst är det härligt när man hittar en sådan där helt fantastiskt bra ny produkt ?!

Jo men visst oroar man sig för dem små, det är skönt med bloggisar som du som jag vet förstår hur mycket man faktiskt bryr sig om sina katter :)

17st!!! Oj snacka om party, vad gör du då för efterrätt ? Det är ju inte direkt så att man gärna står och gör creme brule till 17 pers :P
Hoppas ni får riktigt trevligt i morgon!
Kramar !!!

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards