malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Lite nytt till träningsgarderoben

Av malin - 10 januari 2012 12:30

Ja, det hade inte varit helt fel med lite nytt till träningsgarderoben. Med tanke på att det är de kläderna jag har på mig mest. (Och jobbkläderna, usch.) 

Men träningskläder finns det ju så mycket snyggt av och det är på gymmet jag gillar att ha färg på mig, konstigt nog. Min "vanliga" garderob består mest av svart, allt på den gråa skalan, mörkblått och några vita plagg smyger sig in med. 


Här är några byxor jag skulle kunna tänka mig att inhandla från sportamore.se 


     



 
 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

10 januari 2012 14:23

Ooj här var det att läsa ikapp,tihi...ngng har fått fart på fingrarna.Lovely Du hörrudu..snart får vi ses igen!

http://hummingbird.blogg.se

 
Ingen bild

syster

10 januari 2012 16:14

Hurrududu!! Kan inte du lägga upp recept på thailänds räkrätt? Vill laga de nu i helgen och jag måste ha receptet. Även flygande jacob!!! Snälla (A) Puss och tack på för hand ;)

 
Vivi

Vivi

11 januari 2012 11:52

Byxerna överst var lite coola, men samtidigt lite röriga, fast vad gör iof det på gymmet ! Gillade dock de korta byxorna bäst (så klart eftersom de är rosa)!

Hmmm när du lägger fram det så så låter det ju riktigt gott med kvarg ;P Kanske är det ngt som fungerar till frukost också med lite blåbär ? Försöker hitta ett bra frukost alternativ som innebär färre kolhydrater! ;)
Fast när jag har mina sockerstopp måste jag köra på totalstopp, det är för att jag måste verkligen rensa ur sockret ur kroppen och det fungerar inte om jag fuskar ibland. Tyvärr är jag inte alls motiverad tilld et just nu, men det ska nog gå ändå ;P det är ju bara en månad!
Kraaaaaaaaam

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards