malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Lite slöseri - men det behövs! ;)

Av malin - 11 januari 2012 12:46

Gina Tricot har nyligen lanserat en ny linje med sportkläder, passar ju mig alldelse utmärkt! 
En ny affär med vettiga priser och snygga träningskläder! Det är kärlek det.


Egentligen var jag tvungen att köpa nya strumpor (japp, TVUNGEN) när jag har hål i typ varenda strumpa jag har i garderoben. Men det är ju ett sådant där plagg jag inte tycker det är roligt att lägga pengar på. Kostar mycket och ja.. Man lägger hellre pengar på annat (enligt mig)


Men jag tänkte så smart att vi slår ihop 2 goda ting och beställer stumpor på Gina Tricot och så kan jag ju i alla fall kika vad de har för något bland träningskläderna.

Ja, det blev ingen tokshopping men ändå 2 nya kortbyxor till träningsgarderoben. :) 


 



Svarta bikerpants vid namn "Lovisa" 149 kr

Gula shorts vid namn "Daniella"   99 kr


(klicka på bilderna för att komma till GinaTricot.com)

 
 
Vivi

Vivi

11 januari 2012 13:54

Gillar de gula, tänk vad snyggt det blir till sommarbruna ben sedan ! ;)
Hmm tårta + morot .... tårta= morot ... MOROTSTÅRTA !
Mahhahahahaha
Flåt ...
Jag är liiitie övertrött idag !

Jag tror iaf jag ska testa kvarg och se vad min mage tycker om det, ibladn fungerar min mage inte bra ihop med mjölkprodukter!
Grovt bröd är inte riktigt min grej, knäckebröd däremot ! Mums!

Det är klart att du ska unna dig ngt gott då !
När är det du fyller år ? Vilket datum ? :)
Kram!

http://www.missvivis.se

 
Josefine - Mamma till Alva

Josefine - Mamma till Alva

11 januari 2012 22:13

visst är dom snygga ? :D hihi. Älskar verkligen deras färgkombinationer och priserna är ju det bästa ! Sen hur kvalitén vet man ju inte kanske men ;) hihi.

http://emmajosefine.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards