malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Liebster Award

Av malin - 11 januari 2012 18:00

Söta, fina Linda skickade mig en Award. Tack så mycket goa du! :)





Meningen är de som får utmärkelsen ska få fler läsare genom att länken sprids. Länkkärlek som gillas såklart.
Får du en award och vill anta den gör du som så att du tackar och länkar till personen du fått den av och sedan presenterar de 5 bloggar du vill ge awarden vidare till.
Jag har lite svårt att få ut 5 stycken bloggar men en som jag absolut vill skicka denna till är Pernilla. En härlig tjej som jag träffade på bloggträffen i helgen. :)
Sedan skulle jag gärna skicka den till Vivi och Eleonore med, men jag vet ju att ni redan fått den. ;) 

 
 
Pernilla

Pernilla

11 januari 2012 19:17

Tack fina du! Nu till det svåra, att välja 5 själv hihi! Kul med nya träningskläder. Funderar på om jag ska låta mig själv köpa lite nytt att träna i när jag nått 75.. Tål att funderas på ;)

Sv: Hon blir 4 månader den 13:e. Tiden går vansinnigt fort hihi! Okay, kanske ska växla lite med kvarg då. Keson äter jag oftas med lite frukt i bitar som mellanmål. Gärna päron och lite kanel över. Väldigt mumsigt.

Ja, de flesta såg ju lite annorlunda ut på mina bilder. Varken jag eller någon annan förstog nog sig på den haha! Får öva till nästa gång. Håller precis med dig, antingen inga chips eller alldeles för mycket. Går inte att få stop på det. Däremot känner jag inte att jag missar ngt genom att låta bli. Skön känsla!

Tack snälla också för alla fina ord. Blir så himla glad :) Och ursäkta denna grymt långa kommentar, får svara lite oftare i fortsättningen haha!

http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

11 januari 2012 19:59

Åh så lite så,den är du mer än värd gulliga du!Sedär du fick ju iväg den ändå;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Vivi

Vivi

12 januari 2012 09:35

Hi hi , samma sak här, ville skicak till dig men såg att Linda hunnit före :D
KRAM

http://www.bloggagratis.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards