malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Celsius

Av malin - 12 januari 2012 17:45

Celsius är min nya kärlek på gymmet när jag är trött och kanske inte egentligen känner för det där pump passet jag ska gå på. 


 


"Celsius är originalet bland drycker som förbränner kalorier. Drycken har fem vetanskapliga studier bakom sig som bevisar att den förbränner kalorier och att den ger en varaktig energistimulans.

 Genom att höja ämnesomsättningen med 12% under en period på 3-4 timmar,förbränner Celsius i genomsnitt 100 kalorier."

(klicka på texten om du vill läsa mer om Celsius.)


Den enda nackdelen är att de kostar 25 kr styck på gymmet. Det fungerar ju någon gång då och då..

Men jag funderar starkt på att beställa hem ett flak med Persika Mango (grönt te). Den är inte kolsyrad heller så man känner sig inte "uppblåst" som jag kände mig lite med den kolsyrade varianten. 



Någon annan som testat Celsius vid träning? 

 
 
DONKEN-  Vince & Doas Morsa

DONKEN- Vince & Doas Morsa

13 januari 2012 04:38

Burjken såg ju himla go ut måste jag säga! eller ja, den ser ut att ha gott innehjåll alltså.
jannikassmulor.blogg.se har ajg för mig att hon heter, som jag tyckte du är lik, hon som vart puinuppa, är gift, och har en dotter. :P
fast hon bor i stockholmia nånstans har jag för mig.

shaggy är 3 år gammal, och japp, han är "ensambarn" och sur för att barnen vill leka med honom. De leker så våldsamt med hans päls, om man säger så. :P

de klappar fint, med sina nypor. Iaf Isadora, Vncent jagar mest ba honom.

jaaa, huuuus tack. då ska jag skaffa massa kissebebbisar. I smyg. Min karl vill absolut INTE ha fler katter. Då tänker han skaffa en hund. Hell no, säger jag åt det, så vi får väl se vart vi hamnar nånstans. :P

Kommer du den tredjeeee??? pittypitty pliis....

http://donkens.blogg.se

 
Pernilla

Pernilla

13 januari 2012 07:18

Celsius funkar. Men som du skriver svårt att motivera prismässigt. Jag föredrar själv White tiger slim. God smak, okej pris utan taurin osv haha! Vet dock inte om man blir så värst slim men den hör i alla fall mig mer naturligt pig
g. Problemet är bara att jag inte hittar någon återförsäljare och nu är mina slut :| och i fortsättningen undvika att sträcka stora lårmuskeln halvvägs in i programmet haha! Inte bra att slarva med uppvärmningen.

Jamen prova. Är gott med nästan all frukt till tycker jag.

Sv: Jag vill också bo på gymmet. Hinner aldrig dit just nu. Men får köra hemma

http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

 
Mia

Mia

13 januari 2012 13:34

Dricker ingenting sånt har aldrig gjort, mycket för att jag aldrig riktigt trott på dryckerna i sig (tar typ en banan i stället hihi). Sen är jag inte ett fan av alternativa sockermedel (sukralos o annat) utan för mig får det gärna vara vanligt socker men i liten mängd. Har en på mitt jobb som är helt beroende av de där o det är ju inte bra.

Blir så peppad när jag läser om din träning, du är såå duktig o jag kommer ihåg hur kroppen ville ha det då det begav sig - till jobbet bums nu sa den även om huvet inte ville :-D Kanske kan jag komma tillbaka dit med lite träget jävlar-anamma ;-D

Trevlig helg!!

När jag faktiskt tränade o var slim (känns som 100 år sen hihi) så fanns det inte så mycket sånt heller, de som fanns på gymmen var så jäkla dyra så man hade inte ens råd att prova!

http://fredthevov.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards