malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

God Morgon, igen.

Av malin - 12 januari 2012 08:30

Mhm, morgon igen. 

Tanken var att jag skulle ut på en morgonpromenad med min vän L, men när jag går upp vräker det ner regn och det blåser så det slår i köksfläckten.. Så vi tänkte om och bokade istället in en promenad i morgon förmiddag alt. lunch. Låter bättre tycker jag. ;) 


Så nu har jag en mysig morgon för mig själv. Sitter i soffan med myskoftan och katterna ligger både bredvid mig här och sover. Mina små goa pälsbollar. Och så ser jag på nyhetsmorgon. (Vuxenpoäng till mig?) ;O


Dock börjar jag jobba kl.11 (11-22) så morgon myset varar inte så länge. Lite frukost nu sedan ska jag hinna packa ner lite av julsakerna i kartonger och få upp mina vanliga fönserlampor, det blev så galet mörkt när jag tog ned adventsljusstakarna.. 


Men bara för att jag jobbar 11-22 idag så betyder inte det att bloggen står stilla. Det ploppar upp 1 eller möjligen 2 inlägg under dagen, så håll utkik kära bloggisar. :)


 
 
Vivi

Vivi

12 januari 2012 09:40

Du har verkligen kommit in i en riktigt effektiv blogg period :) Me like ! Härligt med en mysmorgon med katterna, kan ju behövas om du ska jobba de tiderna idag :P

De är säkert laktos, det är ju ganska vanligt, inte ngt jag är jättekänslig emot, men ibland känner jag av det.

Kraaam

http://www.missvivis.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

12 januari 2012 10:18

Jippie inlägg trots du jobbar,lovely...!
Åh nu så skall jag prova det gröna teet jag fick från dig;)
Jaaaa gör det gillar dom smyckena skarpt verkligen!

http://hummingbird.blogg.se

 
Linda aka Javamorsan

Linda aka Javamorsan

12 januari 2012 10:54

Kollade ut och blev extra glad att vi bestämt redan igår att ha en "hemma och mysa och kanske städa lite" dag idag :)

http://baralinda.se/wordpress

 
Eleonore

Eleonore

12 januari 2012 11:15

Helt rätt att ställa in om det vräker ner regn, inge kul alls ju! Är ju en dag imorgon också :D
Ja det är absolut att rekommendera att göra den tårtan! Va roligt att du alltid har lite tema på tårtan när du fyller år.
Såg bild på dig inne hos Vivi från bloggträffen, så fin du var! Jag tycker din frisyr är ascool och önskar man kunde vara lika vågad :D
Håller tummarna för att du slipper sjukdom!
Kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards