malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Malin läser Wellness

Av malin - 14 januari 2012 11:15

Jag kommer börja med en liten serie av inlägg här i bloggen som jag kallar "Malin läser Wellness".


Wellness är en av aftonbaldets bilagor som kommer ut, hum.. ja, den kommer lite då och då med aftonbladet. En gång om månaden tror jag. 

Det är i alla fall en väldigt bra tidning inom träning, hälsa och livsstil. 

Så jag kommer helt enkelt att lite då och då lägga upp ett inlägg om artiklar eller små tips som jag hittat i tidnigen. :)


Som t.ex detta:


UPPIGGANDE!

Ett friskt, uppiggande Yogi-te för kvinnor med smak av ekologiskt hibiskus, pepparmynta, ingefära och hallonblad. Funkar både som kallt och varmt!

Yogi Tea "Women´s energy", 15 påsar, 38 kronor, Jordklok.se



  

(klicka på bilden för att komma till Wellness sida på Aftonbladet.se)






 
 
Eleonore

Eleonore

14 januari 2012 13:28

Vilket roligt inslag i bloggen! Den tidningen verkar toppen för ett hälsosammare liv och inte bara när det kommer till träning och viktnedgång :)

ÅH härligt att du tog igen träningen ordentligt igår efter torsdagens tråkväder. Härligt med två pass! Önskar jag kunde komma igång till hösten eller nästa vår, pass verkar bäst ändå! Då kan man ju inte ge upp haha :P

Så lite så, tycker det är så snyggt! Det är inte alla som passar i snaggat på ena sidan men på dig är det ju en perfekt frisyr :D Så spännande att du ska snagga ännu med!

Tack detsamma, hoppas din fredag också blev toppen! Kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

14 januari 2012 16:03

Ah vad intressant!Japp då är en Ior bokad åt dig;)hihi ja et är ett stort projekt vi ragit igång.tihi...jösses lördag redan tiden går alldeles för fort;) Ikväll när Alfred somnat blir det god middag fläskfilé.hm dags att väcka lilleman nu värst han är helt slut efter vi har varit iväg till en vän;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Vivi

Vivi

14 januari 2012 16:18

Tittar in som snabbast :) Tänkte bara säga att det är klart du får använda bilden !! Sno på :)
Oh bra idé, wellness är alltid bra !
Kram!!

http://www.missvivis.se

 
Art By Tina

Art By Tina

15 januari 2012 10:30

Teet finns i hälsokostaffären, hos Mattis syrra.

http://trueborn.blogg.se

 
Johanna Björklunds

Johanna Björklunds

16 januari 2012 09:31

Vad roligt att du gillar vår tidning Malin! Nästa nummer kommer den 6:e februari :) Ha en bra dag!

http://blogg.aftonbladet.se/welldone

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards