malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

"Malin-Time"

Av malin - 18 januari 2012 10:45

Nu ska jag ta hand om mig själv ett tag. 


Har nyss tränat och ska in i duschen nu. Så blir det moussfärgning i håret och enzym peel för mitt söta lilla ansikte. Sedan fila fötter, raka ben och mysa i soffan ett litet tag innan jag ska göra lite måsten. :) 



Bjuder på en gammal bild, si sådär 1 ½ år tror jag den är. 


 

 
 
Vivi

Vivi

18 januari 2012 11:35

Dina felskrivningar är myyycket mer underhållande än mina ;D
Eller... du kanske ska färga ett får ?? Vad vet jag , men det låter inte särskilt avslappnande ..hi hi hi
Tack för att du gjorde mig på bättre humör <3

Hursom, det låter iaf som en bra ide med lite egenvård, tror jag ska försöka få in det också någon dag...om jag hinner.

Prydz har en låt som heter Call on me, du har säkert hört den, den är skitbra att träna till tycker jag !
Och vet du ...jag kom faktiskt iväg på Body Balance igår, ett första steg är taget ;)

Ja nu är det ju bara två dagar kvar tills din födelsedag :)
Kram !!

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

18 januari 2012 13:45

You got mail!
Ha ha , jaaa vi vill läsa roliga SMS :P

Ja det har du helt rätt i ;) den stora utmaningen för mig var faktiskt att komma iväg och nästa steg nu är att inte ge upp :)
Känner dock att även om jag kände mig helt "lost" så tänker jag inte ge upp för jag är övertygad om att det bara kan bli bättre! ;P
Tack för din fian kommentar <3
Kramar !!!

http://www.missvivis.se

 
Eleonore

Eleonore

18 januari 2012 14:55

ÅH sån där moussefärgning har jag velat prova, funkar de så bra som det sägs? :)
Ska bli så spännande att se vad du hittar för recept, med all säkerhet något gott! Ser här på Vivis kommentar att du visst fyller år om bara ett par dagar, så roligt! Måste komma ihåg att gratulera dig. Är det därför du ska upp till dina föräldrar med?
Haha precis, då får du en väldigt GOD anledning att besöka sthlm! Gamla stan är ju verkligen drömmen att öppna ett café i. Det är sthlms mysigaste ställe. Men kan även tänka mig Kungsholmen, Östermalm eller Söder :D

Kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards