malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

23 år idag

Av malin - 20 januari 2012 10:33

Miiiiiiih, jaaa.. Jag blir liiite större idag. Hela 23 år. *fniss* 


Så idag, eller kanske hela helgen blir det nog inte så mycket bloggat. Jag ska försöka hinna svara på så många kommentarer jag kan nu och kanske lite ikväll.

Nu på dagen ska vi åka hela familjen iväg till min morfar och hälsa på. Sedan blir det lunch ute någonstans och i eftermiddag kommer det gäster hem till mamma och pappa. :) 


Dessutom har jag just bokat en charterresa till mig och min syster! Det är min present till henne när hon fyllde 20 år i sommras. 

Så den 19 mars åker vi till Gran Canaria, Maspalomas i 1 vecka. :) 


Känns som att denna födelsedag blir toppen! ;D 


 
 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

20 januari 2012 12:10

Ja haha ormollon liksom!?Haha...ja dom lila är skitläckrqa verkligen vill ha och komemr nog köpa mig ett par med;)
Underbart med resan!STORT GRATTIS OCKSÅ TILL BÄSTASTE MALIN!Hoppas du får en underbar födelsedag hos dina nära..
Kramar!

http://hummingbird.blogg.se

 
Ingen bild

Cecilia

20 januari 2012 12:43

Grattis på födelsedagen gumman! Hoppas du får en toppendag :) Kram.

 
Pernilla

Pernilla

20 januari 2012 13:07

Grattis grattis, hoppas du får en toppendag!! Provade förresten ditt recept på örtagårdskyckling igår. Jag höll på att dö - då gott var det haha! Länkar till receptet idag och lånar bilden kanske om det är okay?! Luktade så gott så glömde fota innan jag hade huggit in hihi!

Sv: Tack fina! Ska försöka hålla i det, men nästa vecka blir svår att få till träningen (kör ju två veckor innan varje vägning) eftersom sambon åker iväg på jobb. Så ska hinna med bra mat, träning och Minnis samtidigt. Ska bli spännande och se hur det går :)

Hoppas någon musik föll dig i smaken. Ja, vem kan leva utan spotify?! ;) Är så härligt att alltid ha "ny" musik med sig. Inte de där samma 150 låtarna man la in i mobilen när man köpte den ;)

http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

 
Eleonore

Eleonore

20 januari 2012 15:32

Stort grattis på födelsedagen tjejen! Hoppas du får en underbar dag och myser ordentligt med familjen, det är du värd :D
Stor kram!

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Vivi

Vivi

22 januari 2012 16:36

Ja just det, gud vilken bra present! Vad roligt att ni ska iväg redan i mars, ni kommer nog få det riktigt skönt och när ni är tillbaka är det ju dags för våren att komma ;)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Vendela

Vendela

23 januari 2012 13:23

Hoppsan! Ett försenat GRATTIS då,vilken underbar present för er båda-Gran Canaria!!

http://cherryize.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards