malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Lördag med lördagsmys.

Av malin - 21 januari 2012 12:42

Idag myser vi i mamma och pappas vardagsrum med kaminen som sprakar, varmt och gott. 

Självklart har vi sporten på TV:n, (en riktig TV-sportar familj här) jist nu inväntar vi skidskyttet. 


Idag blir det en dag inne bara, inget planerat, ska intew åka någonstans. 
Och så blir det god mat ikväll, mamma gör plankstek (älgkött så klart)ska bli super gott!


Jag försöker svara på lite kommentarer nu idag, men har fått så många så jag kommer nog inte hinna/orka svara på alla nu. Jag vill ju så klart umgås med mina föräldrar nu när jag är här uppe. :) 

Men i morgon kväll är vi hemma igen och vardagen tar vid, då ska nog allt bli som vanligt igen!


Jag hoppas ni alla bloggisar har en super fin lördag! 

 
 
Ingen bild

syster

21 januari 2012 13:41

Mysigt!!!
Vi åker halv två här ifrån så att ni vet.
Så katterna blir ensamma ett tag då innan ni kommer hem. Men det går nog bra :)

 
Rinki

Rinki

21 januari 2012 15:00

Härligt att vara hemma hos familjen, förstår att du vill lägga ned tid på att vara med dem. Mysigt med en kanin och gott med älgstek!

Sv: T9 kan vara lite krånligt, men på min telefon så har jag litet utskjutbart tangetbort att det blir lätt att skriva för hand och då behöver man inte bry sig vidare mycket :).

Nej, det här gymmet var inte vidare roligt, maskinerna kändes inte som att de gav så mycket. Så ska testa ett annat här i närheten, det kanske går bättre där, jag vet inte. Men annars får jag försöka att skaffa lite equipments till hemmet så att jag kan göra något i alla fall :).

Kram

http://rhulth.wordpress.com

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

21 januari 2012 16:12

Åh vad mysigt!!Åh ja kakorna var gudomligt goda, testa dem;)
Idag är man lite sliten var på Arvingarna igår..hehe..

http://hummingbird.blogg.se

 
Eleonore

Eleonore

22 januari 2012 11:51

Tycker absolut du ska passa på att umgås med familjen, vi finns ju kvar med våra bloggar även efter helgen :D

Härligt att du fick en fin födelsedag! Så mysig dag det låter som ni fick igår med brasa och massa god mat :D

Kakorna är absolut godkända, rekommenderar de varmt!
Kramar

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Hanna

Hanna

22 januari 2012 19:37

Åh, vad mysigt det låter. Sitta vid brasan med familjen och mysa med ett gemensamt intresse och god middag. Perfekt lördag tycker jag det låter som!
Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

23 januari 2012 10:45

Hoppas din helg har varit bäst!!
Du har fått mail..=)

http://hummingbird.blogg.se

 
Vivi

Vivi

23 januari 2012 11:30

Heeej! Hur var helgen ? Det låter som ni haft det riktigt mysiogt :)

Det är inte bråttom, iaf inte SÅ bråttom, sista anmälningsdag har jag satt till 22 april. Jag hoppas verkligen att du kan komma,
det hade varit så skoj! :)

Lite sol & bad hade inte varit fel, men nu är vi inne i en "spara pengar till renovering"-period :P
Kraaam

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards