malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Jag lever!

Av malin - 23 januari 2012 12:04

Jaa, jag är vid liv och i gott skick. Men hinner som inte med mig. Jag har svarat på nästan alla fina kommentarer jag fått under helgen nu, men det är många! Och det tackar jag ödmjukast för. Roligt att man får lite att stå i när man varit lite borta från bloggen några dagar nu. 


Jag har i alla fall haft en toppen helg hos mamma och pappa. Träffat många släktningar och fått tårta och god mat av mamma och pappa. :) 


Hemresan igår var suuuper tråkig, jag var jätte trött oh kände mig så hängig och frös hela tiden. 

Jag var lite nervös över att jag höll på att bli ordentligt sjuk, men idag känns det bättre. Har redan avklarat en morgonpromenad och gymmet. 


Resten av dagen ska det veckohandlas, tvättas och sedan väntar jobbet i eftermiddag (16-23)

Jag ska försöka få upp lite fler intressantare inlägg under dagen med. :) 


 
 
Lavali - Foto¤Vikt

Lavali - Foto¤Vikt

23 januari 2012 12:40

sv: ja jag är också hemsk på småätandet, när man slutade med de som mycket försvann. Jag har ju inge gym men de funkar bra ändå, lite svårare med disciplin bara men ska låna hund nu snart så då har man inga ursäkter att inte röra på sig :D

Hehe ja jag tror också de är en fin balans mellan att inte tro att man lever för evigt och att inte tro man ska dö imorgon :)

http://lavali.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

23 januari 2012 15:38

Ja min helg har med varit toppen verkligen!Din med märker jag o vilken tur du inte blev sjuk.
Skall du på Vivis bloggträff? Det skall jag. Bara kolla med fästman först;)
Yes vad bra där då postar jag ditt lilla pin;)
Idag har jag rensat skåp o håller på att organisera om lite;)hehe.

http://hummingbird.blogg.se

 
Mia

Mia

23 januari 2012 16:11

Skönt att åka iväg och bara vara ibland, vi bloggvänner (och andra för den delen hii) finns ju kvar sen :-D HAr själv dilemmat att helgerna nästan är bloggkommentarsfria från min sida o så får jag ta igen det sen när veckan börjar ibland hänger man inte med för dem man går in hos har lagt in så många inlägg sen sist att man direkt känner sig på efterkälken och inte up to date :-(

Måndagskramisar!

http://fredthevov.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards