malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Tisdag den 24 januari

Av malin - 24 januari 2012 09:23

Jag känner att jag är ute på djupt vatten just nu. Jag sitter nämligen och klickar på CDON.com och hm.com samtidigt! 

(Mina pengar lever fraligt.)

Å andra sidan måste jag ha en ny bikini tills jag och syster åker till Gran Canaria. Men samtidigt har jag en känsla av att det inte bara blir en bikini om jag väl beställer något.     


Annars är jag faktiskt ledig idag, det är ju lågsäsong på jobbet nu, vilket betyder att det blir lite jobb. Både bra och dåligt, det är ju alltid skönt att vara ledig, men desto tråkigare när lönen kommer. 

Så jag får ägna dagen åt att plocka här hemma, forstätta med tävtten, jag kom inte så jätte långt igår med den jätte högen jag har just nu.. 

Sedan ska jag vara en riktig husmor och laga ett par trasiga byxor med. ;) 


Annars kan dagen bli fylld av överraskningar!! Hihi.. 


Ha en toppen fin tisdag! 

 
 
Josefine - Mamma till Alva

Josefine - Mamma till Alva

24 januari 2012 09:54

åh men vad tråkigt, hoppas att det går bättre att baka nästa gång ;) jag ska försöka mig på att baka lite när lillan fyller ett, då blir det allt möjligt gott :D hihi.

hoppas att du hittar något idag när du nätshoppar, farligt att klicka bort pengarna sådär ;) kram

http://emmajosefine.com

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

24 januari 2012 11:23

Nämen gud ge mig den där planksteken nedan!!!
Ja mera personla o mindre nedskärningar hade ju suttit fint sedan så är det nog inte alltid rätt personer på respektive arbeten alltid!Så jökla fel vem fan går o hämtar posten o lämnar barnen utan tillsyn ute!?
Så förutom vårt 1,2 val med förskolor som ligger härute så har vi valt en privat!Ja det känns i hjärtat när man måste ta detta i beaktning också när man skall söka förskola!
Ja hoppas du kommer för vi skall dit!

http://hummingbird.blogg.se

 
Vivi

Vivi

24 januari 2012 12:41

Aj aj inte bra :) hittar du ngt fint ? Såg att Bubbleroom hade fått in en massa söta bikinisar, men HMs är nog ändå snyggare :) bra pris också !

Jag hoppas också du kan komma, det hade varit så himla roligt!!
Nu är det faktiskt sex stycken anmälda alla riktigt bra personer ;) Jag tror inte vi kommer komma över 25 så det komemr finnas tid till att anmäla sig senare också, jag har dig i åtanka iaf :)

Jag gillar också vardagen, jag är bara så jäkla trött denna veckan, är helt slut :P Önskar man hade lite mer enegi.
Kram!!

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards