malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Fredag den 27 januari

Av malin - 27 januari 2012 10:33

Fredag idag! Jaaaaaaayy, för vissa.. Bläääääää för mig. 

Jag ska nämligen iväg till jobbet nu snart, 11-22 pass idag. (Ni förstår mitt "blä") 


Men jag har hunnit med mycket idag redan, både en morognpromenad, en kort sådan och sedan ett IndoorWalking pass på gymmet. Mycket uppiggande! 


Jag får lite dåligt samvete dock när jag går in på bloggen och ser att jag har så många kommentarer som ligger osvarande, det är inte det att jag inte vill svara. Jag hinner bara inte! 
Men jag ska försöka ta tag i det och svara på ALLA ikväll när jag kommer hem. :)


Ha en toppen fin fredag kära vänner!


 
 
Mia

Mia

27 januari 2012 14:23

hahahaha slutar väl med att du o jag bara skriver till varann o kanske andra som är som vi, men inte för många för det har vi inte tid med hehehehe (nu är veckan slut o jag hann bara hit känns det som fniss)

Jag tycker Zumba-skivorna är bra, köpte första som kom ut (fick betalt från jobbet som friskvårdsersättning i st för gymkort o dyl). Gjorde introt, testade de andra skivorna och har sedan fortsatt handla nyheter och extrapaket och så detta sista som kom. Tror man kan börja direkt här utan problem även som nybörjare.

Gillar att jag både kan komma hem till familjen och träna, om så bara ett av 20-minuterspassen så räcker ju det i stället för exempelvis 0 minuter ;-) När Jonathan är hos oss så sitter han i soffan o hänger med när jag står framför bordet o kör Zumba Xpress-passet (vi har projektor o storbildsduk så allt syns toppenbra).

För dig kanske det skulle passa om du har kort om tid men ändå vill träna något i typ 20 minuter bara och inte vill dra iväg någonstans (som ju också tar tid).

Förresten så finns det ett kit som heter Target Zones som är för Mage o ben 26 min, Hårt rumppass 22 min o Bröst, skuldror, armar 23 min - du ser jag gillar detta skarpt ;-)

Trevlig helg nu o jobba lugnt o fint :-D Kramkram

http://fredthevov.blogg.se

 
malin!

malin!

28 januari 2012 13:09

sv: ja visst får man, haha :D va roligt! jag lägger till dig med :D! ha en bra lördag du med! :)

http://www.lillamalin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards