malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Mina 3 favoriter

Av malin - 30 januari 2012 14:15

Just nu ligger min sjukling till sambo och sover i gott sällskap med pälsbollarna i soffan. 

Mina 3 absoluta favoriter i hela världen. 

*kärlek* 


 

 
 
Vivi

Vivi

30 januari 2012 15:42

Tack! Blev så himla glad, ska pröva en av bakgrejjerna när jag bakar macarons nästa gång! :)

Mahhh... titta, det är ju tripp trapp och trull, så söta <3
(Alla tre) :)
Han kanske bara har fått sig en släng av ngt ? Tycker det är väldigt många nu som är trötta har huvudvärk eller är hemma sjuka. Tror vi behöver sol & vår i luften faktiskt !

Ja, utmaningen är helt perfekt för jag nästan samlar på kokböcker , älskar att bläddra i den, men att faktiskt laga recepten jag hittar är jag jättedålig på !
Hoppas det går bra att jobba ikväll!
Kram !

http://www.missvivis.se

 
elleys

elleys

30 januari 2012 16:53

Myysigt!
Tycker om att bara ligga och slöa med min lurvtuss Bianca med!

http://www.elleys.blogg.se

 
Paulina

Paulina

30 januari 2012 18:39

sv: åh tack! Blev faktiskt jätte nöjd med köpet :) Hehe, men neutrala färger är ju super snyggt också! Behöver inte vara trist för det ;)

Haha åh, den filmen måste jag ta och se! Får bli någon gång i veckan, blev riktigt nyfiken på den nu ;)

Hoppas du haft en superbra måndag och att du får en fortsatt bra kväll !
Kramar

http://alwayssmiile.blogg.se

 
Rinki

Rinki

30 januari 2012 20:38

Ser mysigt ut :) beklagar dock att sambon är sjuk! Hoppas att du slipper bli smittad.

Sv: Det är många som gillar Kung Fu Panda filmerna, jag vet egentligen inte varför jag inte gillade dem, lite sega typ. Nåja :).

Ja, Sheldon är ju den man älskar! Han är helt otroligt underbar, fast jag gillade på något sätt när han hade sina moments med Penny tidigare, men nu verkar ju Penny komma in i gänget lite mer i alla fall.

Det kommer att komma en 8:e säsong av HIMYM :) tack och lov!
"The seventh season of the series was announced in March 2011 and premiered on September 19, 2011, with back-to-back episodes, along with confirmation of an eighth season" - Saxat från Amerikanska Wiki.

Ja, serierna kommer och går :). Jag kan rekommendera Alcatraz och Against the Wall också.

Kram

http://rhulth.wordpress.com

 
Eleonore

Eleonore

31 januari 2012 11:00

ÅH vilken mysbild! Härligt att få se dina tre favoriter samlade hihi :D

Haha ja den där karaktären påverkas väldigt gott av godsaker, man intalar sig själv att "man kan ju inte slänga och de blir dåliga om ett par dagar" så då måste man äta massor på en gång :P

Ja om man har hus eller ett hem som man själv inrett helt och trivs i så är det nog roligare att pynta även till påsk. Nu när man bor i hyreslägenhet känns det liksom inte kul alls egentligen :)

Kram!

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Rinki

Rinki

31 januari 2012 11:01

Sv: Ja, men precis! Måndagar blir gärna sådär sega och nu blev det ju bara sämre, nåja jag håller tummarna för att dagen idag blir trevligare. Hittills har den varit helt okej.

Vad gör du idag då?

Skönt att din sambo mår bättre idag, kanske en förkylning, känns som att alla börjar bli förkylda och hostiga just nu. Hoppas att du får hålla dig frisk.

Ja, det är underbart att HIMYM kommer att fortsätta. Jag såg sista avsnittet av Chuck igår, känns hemskt att serien är slut, trots att det kändes som att de hade knutit ihop mycket; gillade dock inte slutet. Nåja... :)

Against The Wall är en polisserie, handlar om en kvinna som tar ett jobb inom Internal Affairs, alla polisers mardröm typ. Eftersom de kollar på Bad Cops liksom och poliser håller gärna ihop. Den är rätt bra, har inte kommit så långt i den, men ge den en chans.

Kram

http://rhulth.wordpress.com

 
Vivi

Vivi

31 januari 2012 11:37

Jo , men du har varit jätteförsiktig ju, ser bara en kalufs ;P had lika gärna kunnat vara vem som helst ;)
Kortet är iaf väldigt sött :)

Oh Leilas vill jag också ha! Inte den om Cupcakes, men jag tror det är hennes första bok som har hur många fina och goda recept som helst, bland annat på Macarons :)

Hoppas du får en riktigt härlig dag idag (för om jag minns rätt var du ledig).
kram

http://www.missvivis.se

 
Josefine - Mamma till Alva

Josefine - Mamma till Alva

31 januari 2012 15:04

nemen, vilken underbar bild !! :D

går du promenad varje morgon ? innan frukost ? :D duktiga du !

http://emmajosefine.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards