malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Malin läser Wellness

Av malin - 31 januari 2012 12:30

Hälsoresan 5-12 maj.

"Under hälsoresan kan du välja mellan cirka 10 pass om dagen, men du tränar precis så mycket som du orkar. 

Vi har inga måsten utan vill bara att du ska få långa sköna dagar med vänner, god mat, trevliga nöjen och skön träning i ett behagligt klimat."


Detta är något jag verkligen skulle vilja göra någon gång. 

En riktig hälsoresa med träning, sol, bad, god mat och aktiviteter hela tiden att gå på. Helt underbart! 

Gärna tillsammans med en vän, för smabo vill nog inte följa med på detta. Haha.. 

Bara att få chansen att gå på en föreläsning med Fredrik Paulún, Michael Södermalm eller Mia Törnblom. Eller träna med Jennie Widegren (som var med i dansgruppen Bounce) eller yoga med Malin Berghagen. 



Sparesan Wellness har är nog inte heller helt fel, men det är Hälsoresan som lockar mig mest. 

I år blir det ingen sådan resa men nästa, eller om några år kanske? 


 

 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

31 januari 2012 16:16

Har du sett filmen med samma namn?
Säker du vill? :-D

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Niklas Persson

Niklas Persson

31 januari 2012 16:22

Inte gjorde du det... Men här får du en hint...
http://nyheter24.se/filmtipset/film/halsoresan.html

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Niklas Persson

Niklas Persson

31 januari 2012 16:29

Mmmmm mumma! :-)

nej det är den absolut INTE. Men skulle göra att jag drog mig åka på något som kallas hälsoresan..:-D

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

31 januari 2012 16:29

Tack för ditt härliga o långa inlägg, mycket bra läsning där tycker jag!! Om denne man slutar vi nog aldrig att tycka, eller om andra stora eller små mediapersonligheter. Finns stora människor i sport o annorstädes som ändå alltid visar en skön ödmjukhet inför andra, sånt gillar åtm jag :-D

En sån resa skulle jag vilja göra, ett par vi känner var på en sån nu för inte så länge sen, verkade klart najz. Gillar också att du väljer vad man vill göra och hur mycket, allt, mycket eller det som känns bra för stunden - inte var det så mycket dyrare än andra resor som jag tycker i alla fall.

Tisdagskramisar ♥

http://fredthevov.blogg.se

 
Niklas Persson

Niklas Persson

31 januari 2012 16:48

Jo ja lite skillnad på resmål kan jag hålla med om. Men lika bäst göra nogranna efterforskningar och kolla upp dom under lupp!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

1 februari 2012 08:30

Det låter som ngt för dig ;) tillochmed jag hade nog kunnat tänka mig en sådan resa om jag hade fått Yoga mest, det andra hade jag nog varit sisådär intresserad av ;) ...och resan upp i hörnet såg ju ÄNNU intressantare ut ...SPA ... Mmmmmmm :)

Bloggvertiser fungrar toppen faktiskt, riktigt seriösa och deras support är super om man ngn gång har problem. Det är inga stora pengar man tjänar, i början fick jag mycket uppdrag nu kommer de sällan tyvärr, men jag tycker absolut du ska pröva.
Bara fråga på om du har frågor ;)
Kramkram

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards