malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Efter en allt för slö dag..

Av malin - 31 januari 2012 16:28

...så måste jag ju självklart iväg till mitt andra hem. 


 


Ikväll ska pumpas muskler!

 
 
Rinki

Rinki

31 januari 2012 18:55

Idag har jag bara suttit och pluggat i princip, så inget roligt, hehe.

Sv: Men när man är ledig så är det ju bara skönt att få andas ut lite och ta det lugnt. Fick du lite tid tillsammans med Johan då? Kanske kollat på något tillsammans?

Du är ju duktig som går till gymmet i alla fall, så jag skulle verkligen inte kalla dig för slö! ;)

Kram på dig

http://rhulth.wordpress.com

 
Niklas Persson

Niklas Persson

1 februari 2012 09:01

Ser ut som ett riktigt skönt anaboladeluxegym i ryssland... Kan ju ha att göra med den fina färgskala du gav bilden i och för sig!

Ett sånt gym en sparris som mig aldrig hade vågat beträda. :-)

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

1 februari 2012 10:18

Ah gymmet har blivit mitt andra hem också,tränade i söndags o igår o torsdag så gäller det igen om kroppen hämtat sig, är möööör idag!

http://hummingbird.blogg.se

 
Mia

Mia

1 februari 2012 11:21

Svar på Zumba-dvd:erna; tror jag köpte targetzones-paketet för sig faktiskt. Tror att alla separata skivor o samlingar går att köpa på tv-shop sidan på nätet, funkar toppen att köpa därifrån (som jag har uppfattat det i alla fall).

Du har fått en award hos mig, du behöver inte göra något med den om du inte har tid eller lust, du får den oavsett :-D
http://fredthevov.blogg.se/2012/february/one-lovely-blog-award.html

http://fredthevov.blogg.se

 
Eleonore

Eleonore

1 februari 2012 11:35

Härligt att det blev en tur till gymmet efter alla muffins i helgen ;) En ny utmaning är förresten uppe nu!

Ja det är ju perfekt att frysa in, är ju inte alls lika kul att ta fram och äta de då :P Men skönt att ha de där när det krisar!

Åh när ni är klara med renoveringen kommer det nog vara mycket roligare att pynta och göra fint. Längtar tills vi har en "egen" lägenhet och kan göra vad vi vill med den :) Lutar lite åt att det blir en bostadsrätt i Sthlm när vi flyttar upp beroende om vi kan få lån!
Hoppas du får en underbar dag, stor kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards