malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Fredagsbio och skinny jenas!

Av malin - 3 februari 2012 15:00

Snart ska jag göra mig i ordning det sista och åka iväg med mina bästisar, E & E till Borås för bio och ett litet restaurang besök. 
Bion var ett lätt val, självklart ska vi se Mästerkatten i Stövlar som har premiär idag! :D

Han är ju så förbaskat söt, kan ju inte vara annat en en riktigt rolig och mysig film, och jag som är så förtjust i 3D har stora förväntningar på effekterna. 


Sedan måste jag ju fira en annan sak! 

Jag vågade, efter många om och män, testa mina skinny jeans idag. 

Ja, jag tror nog alla tjejer vet vad jag snackar om, kanske killar med? Vi har nog alla ett par jeans som ligger längst in i garderoben, de där jenasen vi hade för några år sedan som vi sparat bara för att intala oss att EN DAG ska jag få på mig dom igen. 

Idag tänkte jag att kanske den dagen är idag, och se här(!!)

Det Var Det!! 


Ni ser ju hur glad man blir när man får på sig sina skinny jeans. ;)


       


 
 
Rinki

Rinki

3 februari 2012 15:12

Snygg du var i jeansen, jag älskar skinny jeans, typ enda typen av jeans jag trivs i. Skulle dock vilja hitta några utsvängda någon gång, men det är svårt att hitta ett par bra.

Roligt att du ska på bio ikväll, det låter underbart. Hade det inte varit för snön och försenade tåg hade jag nog försökt att klämma in ett biobesök jag också. Berätta gärna hur filmen var, den är ju till och med Oscarnominerad, vilket jag blev förvånad över.

Kram

http://rhulth.wordpress.com

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

3 februari 2012 15:22

Snyggt!Hm njae missade nä det tror jag inte,vad tänkte du på? Han präglade deras nyfödda dotter..?Tell me vad har jag missat tro?
Åh hoppas ni får för er att ta er en sväng;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Vivi

Vivi

3 februari 2012 16:07

Ha ha , jag hoppas du , dina vänner och dina skinny jeans får en riktigt härlig biokväll ;) är lite avundsjuk på dig som ska se den filmen :)
Längtar som tusan tills jag ska se den och jag hoppas det blir ett biobesök nästa helg med mina syskonsöner :)

Mmmm hotellfrukost :P
Tycker det är så mysigt också att lägga sig bland mjuka hotelllakan och slippa bädda och grejjer, det ska bli mysigt! Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig i helgen :P

Ha en riktigt härlig helg tjejer!
Tjipp tjipp!
Kram

http://www.missvivis.se

 
Eleonore

Eleonore

3 februari 2012 17:05

Åh så kul med bio, den filmen verkar ju så rolig! Ett måste att se efter alla Shrekfilmer. Såg förresten häromveckan att Åsnan också fått en egen film som kommit direkt på dvd :)
Och grattis till att du kommit i dina önskebyxor, de sitter ju som en smäck :D

Förstår att det kommer lite i andra hand då med renoveringen, är ju bäst att må bra själva och koncentrera sig på det. Sen kan omgivningen få en make over :D
Hoppas du får en trevlig kväll med tjejerna nu, kram!

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Niklas Persson

Niklas Persson

6 februari 2012 09:22

Som den kille jag är... Satt grymt snyggt i rumpan!

Häpp!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Niklas Persson

Niklas Persson

6 februari 2012 09:35

Bra det!

Du är ju heller inte osunt smal. Du är snyggt smal. Muskler är snyggt så kämpa på!

Jag tycker din blogg är bra och ser inget konstigt med den!

:-D Alla bröst är fina bröst och mycket mysiga att klämma och pussa på!

Så lite så till din rumpa! Hade varit kul att se hur en rumpa bockar? :D

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

7 februari 2012 11:08

Hurrrrra vilken feeling och jag vet precis vad du menar - mot bättre vetande har jag kvar just mina TheJeans, vägde 63 kg så dem kan jag i stället rama in, chansen är mikroskopiskt obefintlig att det händer igen nämlisch ;-D

Din helg lät tooooppen-härlig, bra blandning där o mycket trevligheter samlat på kort tid :-D Vi var ute vid Torpet o mös, grillade nere vid vattnet på dan och så var det pubkväll efter middan, skippade Mello och njöt av vännernas sällskap på dansgolvet i stället :-D

Läste om mötet med Hero-mannen och hur du tänker med inspiration och så och ville bara säga att du inspirerar mig mycket - att komma i form o bli stark igen ... så när jag vill bli peppad går jag in o läser hos dig :-D

Kramelikram

http://fredthevov.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards