malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Men hur f*n..?

Av malin - 6 februari 2012 09:44

Mja, hur i självaste kan det redan vara måndag igen!? 

Jag antar att det bara är att gilla´t och göra det som står på schemat. 


Jag har äntligen kommit ikapp på bloggen, svarat på alla kommentarer och nu till och med få in ett litet inlägg. Även om detta inte blir ett sånt där jätte spännande inlägg dock. 


Schemat för dagen är i alla fall tvätta, stryka alla kläder som ligger i en gigantisk hög och damsuga.. (Jäklar va sköj jag ska ha idag) Som om det inte vore nog med det roliga så ska jag iväg till jobbet kl. 16.00 med! 

Måste vara min lycko dag. ;)


Men jag ska börja med lite annat skoj, gymmet kallar, så klart!

Idag ska vi ta tag i axlar/bröst!



 
 
Rinki

Rinki

6 februari 2012 10:00

:) Då rekommenderar jag den verkligen till er. Lagom mysig och ja, eftersom du gillar Johnny, så blir det nog en fullträff.

Sv: Låter som att katterna är supersöta båda två, men tur att er större kan leka med henne när niär trötta.

Lycka till med städning, gym och jobb idag! <3

Kram

http://rhulth.wordpress.com

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

6 februari 2012 10:05

Dom har jag aldrig hört talas om,hehe..men så är det inte min musikstil heller an vara därför men dom var verkligen inte bra;)Ja ganska smart att göra så men jag kan bara inte låta bli att se..man missar ju så mkt av det hela om man inte se deltävlingarna tycker jag...Ja denna jäkla måndag verkar vara ngt som återkomma ganska ofta i vårt liv;)
Nope slut diskuterat om Twilight för du får inte avslöja ngt..;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Lovisa

Lovisa

6 februari 2012 12:06

Ja, men precis! Det här är inte precis en bantningskur, diet eller en period av mitt liv, utan det är resten av mitt liv. Då måste man få njuta och inte bara tänka på träning och kost hela tiden.

Jag bor i Täby norr om Stockholm, men den senaste bilden är tagen i Roslagens skärgård. Men vi har det riktigt fint med all snö och några minusgrader :)
Var bor du själv någonstans?

Åh, jag ska fixa en länklista på min blogg till alla mina favorit-träningsbloggar. Du får kolla in den =)

http://missfitforfight.shapemeup.se

 
Vivi

Vivi

6 februari 2012 14:38

Ush ja, måndag igen ...WHYYYYYYY ! :p
Jo det var faktiskt ganska upprörande, fast vem vet.... kanske hr jag bara blivit väldigt bortskämt med bra hotellfrukostar inna, kanske är min standard för hög ... men en frukost utan pannkakor eller frukt ... *th th th th skakar på huvudet*
Något av det ska en lyxig buffé ha tycker jag !

Nej du helt rätt, Starbucks är inte värt det, nu har jag testat det och jag håller mig nog till att endast besöka det när jag är utomlands i framtiden !

Jo energin är helt kaputs väck, det har den iof varit ett tag. Jag hoppas att nästa helg medför strålande sol och lite varmare väder så att man kan ut och promenera, det hade fått liv i mig. Det och beslut om sthlms resan förståt för du har hetl rätt i att den biten tar ganska mycket energi också !
Tack för att du är så söt och bryr dig!
Kramar

http://www.missvivis.se

 
Rinki

Rinki

6 februari 2012 17:38

Tråkigt att det kom saker i vägen, skönt att det löste sig i alla fall. Jag hoppas att det går bra för dig på jobbet idag :).

Kram på dig!

http://rhulth.wordpress.com

 
Niklas Persson

Niklas Persson

6 februari 2012 18:54

Snart är det helg!!! :-D

http://farbrorn.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

7 februari 2012 08:36

Äsh när man pratar om kroppsideal är det ju svårt att inte vara ytlig , eller hur ;) Både vad det gäller killar & tjejer faktiskt !

Jo jag hoppas att jag kan åka upp snart, nu är bara problemet att jag inte får tag på min syster när jag ringer, min mamma hade fått tag på henne så jag vet inte om ngt har hänt eller om hon inte orkar svara eller bara inte vill svara när just jag ringer.
Jag ska försöka ringa sjukhuset idag och se om jag kan få tag på henne den vägen. Måste först prata med henne innan jag åker upp, vill hon absolut inte träffa mig så vill jag itne tvinga mig på henne i detta läget.

Hur gick det med jobbandet igår? Var det segt :( ?
Kram

http://www.missvivis.se

 
Lovisa

Lovisa

7 februari 2012 11:34

Jaha, då känner du ju till mina trakter ;)

Jag är inte heller uppvuxen här, jag kommer från Valdemarsvik från början (5 mil söder om Norrköping). Men flyttade till Stockholm för att plugga. Sen blev jag tillsammans med min nuvarande fästman och flyttade hem till honom i Täby.

Vad jobbar du med? Själv pluggar jag fortfarande (försöker bli civilingenjör inom hållbar energiteknik) och hoppas på att vara klar om drygt ett år.

http://missfitforfight.shapemeup.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

7 februari 2012 11:49

Åh nä så klart,gillar man inte den typen av musik så är det ju klart;)
Åh idag är jag trött o fästman jobbar över idag igen,hehe..finurlar på vad det skall bli t mat idag,hmm trist att laga & äta själv..

http://hummingbird.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards