malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Lilla Mira

Av malin - 8 februari 2012 14:17

Jag satt just och kollade igenom bilder jag tog på Mira hennes andra dag här hemma. Hon var så rädd och ledsen.. usch, det var en riktigt jobbig vecka, den där första.

Lätt att glömma det nu när hon är så livlig och tar för sig så mycket. :) 

Och se så liiiiten och ullig hon var! *maaaw*



   


Min lilla go flicka! 


 
 
Lovisa

Lovisa

8 februari 2012 15:07

Åh vilken liten sötnos!

Sv: Nej, självklart inte narkotika-klassade, känns som att det finns en anledning till att vissa saker är förbjudna liksom :)

Aha, vad spännande! Det skulle verkligen vara kul att kunna mer om hälsa, men jag har nog med allt jag pluggar nu... Haha.

Ja, men precis! Jag vill liksom utveckla framförallt vindkraften, men är även väldigt intresserad av vågkraft. Av någon anledning har jag alltid varit intresserad av sånt här och insåg när det var dags att välja inriktning att det är vad jag vill jobba med =)

http://missfitforfight.shapemeup.se

 
Vivi

Vivi

8 februari 2012 15:12

Mahhh vad söt hon är och så gosigt med två kissar i sängen, tyvärr händer sådan aldrig här hemma :(
Jag får nöja mig med Angelique som väckarklocka och Athena som knäkatt i soffan :)
Blev förvånad över systers unge, de flesta kattungar är ju som Mira, men denna lilla Donnan hade inte varit det minsta rädd, hon struttade in i deras hem som om hon aldrig hade bott ngn annan stanns och är helt översocial :)

Jo det känns jätetskönt att få prata med henne, lite jobbigt också eftersom hon vantrivs på psyk/akuten, men jag hoppas hoppas en plats blir ledig på ett hem snart.

Hrm.... vem är Charlie ...humummnumnum ? :) Helt ärligt ..har ingen aning! Mitt frikort är faktiskt Ryan Philippe och sedan har faktiskt både jag & maken Angelina Jolie ;P
Kram

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards