malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Katters val av sovplats..

Av malin - 10 februari 2012 16:00

Jag har ju kommit på att jag inte skrivit om vårt nya katträd här hemma. Det var ett tag sedan vi köpte det nu faktsitk, en liten spontan present till katterna.  (Så var det ju på rea)  


Ibland kan man ju som "kattmamma", "kattpappa" med så klart, undra hur de små pälsbollarna tänker när de väljer sovplatser. De kan ju ibland krypa in i de konstigaste vrår och lägga sig så nöjda och sova. 


Nu idag låg de båda och sov i nya trädet. Mira har intagit översta slafen, men Peschen, han tog en alternativ ställning. *fniss*

Ja, ni kan ju se själva...


       


Jag lovar, han låg verkligen där och sov som om det vorde den bästa sovplatsen ever!  Hihi... 



 
 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

10 februari 2012 17:24

Haha underbart!Ser ut som två små tigrar,så söta!
Ja det är så hemskt detta med Östersjön o alla sälar =( Om alla ger en liten slant till ngt gott så hjälper det mycket! Sedan pandorna & tigrarna ååååå du har säkert sett mina banners, hjälp till även du att sprida detta;) Jag skall göra ett mer omfattande inlägg senare är tanken..
Hoppas ni får en toppenhelg på er spa weekend =)


http://hummingbird.blogg.se

 
s a n d r a

s a n d r a

11 februari 2012 01:23

Riktigt söta katter:)

http://ssandraaf.blogg.se

 
Jilina

Jilina

11 februari 2012 11:48

Japp dom har ju en tendens att finna dom mest udda platser att sova på. även udda ställningar ibland. har ej egna katter, men en vän har några st.

http://www.jilina.se

 
Eleonore

Eleonore

11 februari 2012 14:45

Haha vilka underbara sovställen! Katter är så härliga på det sättet att de kan somna hur som helst :D
Förstår att det ska bli skönt, en natt gör ju så mycket också bara man får komma bort en liten stund och bara njuta av varandra!
Tack fina du, hoppas du med får en underbar helg! Kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Puss in boots

Puss in boots

12 februari 2012 12:31

hahaha, klockrent ju! Fina bilder :)

http://pussincowboyboots.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards