malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Brev på posten!

Av malin - 21 februari 2012 18:30

Jag blir så glad när det kommer sådana dära vaderade (oftast gröna) brev på posten, då är det allt som oftast något riktigt roligt. 
Denna gången var det verkligen något roligt, och värmande!

Über söta Vivi har skickat mig ett litet paket efter en tävling hon haft på sin blogg.

Inte bara att det inehöll ett te, (som luktar super gott) lite roliga nageldekorationer (känna handplockade med döskallar och grejer   ) och ett lip glass så har hon skrivit ett fint kort till mig. 
Tack så otroligt mycket Vivi, så underbart snälla ord.


Du är helt underbart härlig och jag hoppas vi träffas snart igen. En träff i Götet i vår eller sommar hade ju inte varit fel. ;D (Om jag inte kan komma till Halmstad på din bloggträff!


 


 

 
 
Emma Josefine - Mamma till Alva

Emma Josefine - Mamma till Alva

21 februari 2012 19:34

men så fint av henne, söta vivi :)

http://emmajosefine.com

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

22 februari 2012 12:55

Men Åh fuskit där!!hihi..då har du fått precis rätt uppfattning om mig!Konstigt vad intryck man gör på folk bara efter 2 träffar;)
Imorgon blir det att ringa ett samtal och kolla lite;)Vi får tänka om lite bara;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Mia

Mia

22 februari 2012 13:20

Visst är hon bara bäst och alltid att hon prickar rätt när man behöver det som bäst ♥♥♥ Glad att få lära känna henne är jag :-D likväl som jag genom blogg och henne lär känna dig (som såklart är värd alla fina små paket o ord i världen hihi)

Klart du ska komma i maj, tänk på oss andra också ;-D

kramisar

http://fredthevov.blogg.se

 
Emma Josefine - Mamma till Alva

Emma Josefine - Mamma till Alva

23 februari 2012 10:29

ja det är verkligen såååå hörligt :) hihi. Hoppas att du blir frisk snart, vet dom vad det är som spökar ?? krya på dig !!! kram

http://emmajosefine.com

 
Eleonore

Eleonore

23 februari 2012 10:30

Åh så roligt att du vann, hon är så söt Vivi :D
Ja här har det blivit några tatueringar och mer blir det här också men får vänta till hösten iaf hihi. Det blir ju verkligen som ett beroende :D Kan vi inte få se dina fina?
Ja eller hur, tur var väl det att det var en bluff! Men många verkar fortfarande tro att det var på riktigt och att hon gick ut för att hon tänkte på barnet... konstigt är det iaf! :)
Kram!

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Lovisa

Lovisa

23 februari 2012 11:31

Ja, så fort vi är friska så blir det att ta i med hårdhandskarna! Jag tror att man mår bra av att äta vad man vill när man är sjuk. Jag har ju inget konkret mål just nu, så att äta nyttigt kan vänta till jag vill =)

Vad kul med paket på posten! Jag älskar när man får det!

Krya på dig du med :)

http://missfitforfight.shapemeup.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards