malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

NU!

Av malin - 26 februari 2012 09:00

Nu är jag tillbaka! Det känns nästan som att jag återuppstått. Moahahah.. 
Känner att halsen är hel igen och öronen gör inte ont längre, vilken befrielse.  


Just nu sitter jag i soffan i morgonrock, äter frukost och ser på nyhetsmorgon, gillar´t. :) 


Sedan... *du du du duuuuuum* GYMMET! 

Är nästan övertänd just nu alltså!



 
 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

26 februari 2012 11:57

Vilket underbart väder!jag skall ut o springa sedan,underbart!Haha ja droppat för många ledtrådar då vissa redan kommit på;)
Nu skall jag avnjuta lite mer av solen bakpå altanen innan lilleman vaknar;)pöss

http://hummingbird.blogg.se

 
Lovisa

Lovisa

26 februari 2012 15:28

Åh vad nice! Ha det riktigt skönt på gymmet! Jag håller tummarna för att jag också får återse mitt andra hem snart ;)

Kram

http://missfitforfight.shapemeup.se

 
Vivi

Vivi

27 februari 2012 13:45

Härligt, ta inte i FÖR mycket bara även om det säkert är svårt ;) ser dig nästan framför mig som en häst i startgroparna ;P
Härligt att du mår bättre iaf, det är jobbigt att vara sjuk så länge :(
Skönt att Mira är bättre också, men jag förstår att det känns bra att få träffa en veterinär iaf i moron. Då kan han ju dubbelkolla så att trådarna försvunnit som de ska och så också !

Broarna i Madison County fastnade jag aldrig riktigt för ... vet inte varför .. kanske måste se den iegn helt enkelt ;)

Kramar !

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards