malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Godisstopp till spansk mark.

Av malin - 27 februari 2012 20:00

Time to step up a notch!! 

Yes! Nu är det dags att lägga in en till växel och köra på hårt med träningen och fokusera på att äta rätt för bästa resultatet. 

Det är exakt 23 dagar kvar tills jag åker till Gran Canaria idag och från och med igår så började jag med ett "godisstopp".

Betyder; inget godis, kakor, glass, chips, pop corn eller liknande fram tills jag har mina fötter på Spansk mark. 


Känner mig peppad och vet att jag kommer lyckas med detta. Och för att peppa mig själv ännu mer så breättar jag ju detta för er alla. Så även ni kan hålla koll på mig. ;) 


Målet fram till den 19 mars är att komma så långt som möjligt i min formresa, inför resten av mitt liv. ;) 


 
 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

28 februari 2012 11:59

Duktiga du!!
Mmmm hihi du tänker rätt där ang hemlisen, ni får reda på fakta så småningom, har ett möte på torsdag;)
Bloggbokslistan är uppdaterad med ditt namn frågan är bara om den dyker upp igen =(

http://hummingbird.blogg.se

 
Mia

Mia

28 februari 2012 14:03

SÅÅÅKLART du fixar det, tror du är så pass envis att när du väl tagit ett beslut så kan ingenting stoppa dig :-D

Härligt att åka iväg o bara njuta o sen är liksom våren här när ni kommer tillbaka :-D

Ja visst är det så med vissa, undrar om de är någon annanstans än på FB (o en del har ju sidan öppen hela tiden på mobil o följer allt som händer, lite tragiskt kan jag tycka)

Det där med läsken visste jag redan, undrar hur en halv pava vin ställer sig i jämförelse hehhehehehe (sa hon som nästan aldrig dricker läsk men som ..... )

kramkram

http://fredthevov.blogg.se

 
Vivi

Vivi

28 februari 2012 16:03

Hejja hejja det klarar du ! Just nu har jag inte riktigt orken att tänka på vad jag stoppar i mig, jag får försöka senare, men det inebär faktiskt itne att jag vräker i mig för det.
Ska också försöka ett sockerstopp senare, det är nyttigt för kroppen oavsett vikt ;)

Hi hi , det har du helt rätt i ! Den stämmer väl inte helt för mig heller eftersom min man aldrig varit ute och 2rännt" men jag tyckte den var lite rolig :)

Hmm jag får absolut läsa boken!
Kramar!

http://www.missvivis.se

 
Eleonore

Eleonore

28 februari 2012 16:49

Åh så duktigt, väldigt imponerande! Jag hade då aldrig klarat det :P Så kul att ha resan som mål också.
Ja visst är det kul att det kommer tillbaka så många godingar på glasskartan i år, det är verkligen återkomstens år :D Gud så mycket glass man ska mumsa i sig. Jag smakade aldrig Ben & Jerrys kakglass så ska bli kul att prova nu!
Åh ja jag har sett det med, har faktiskt skrivit ett inlägg om det nu! Tyvärr passar det ju inte så bra att delta nu men hade varit kul! Vet dock inte om jag hade fått vara med då jag gått restaurangskola och praktiserat på konditori :)
Kram!

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards