malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Alla inlägg under februari 2012

Av malin - 2 februari 2012 17:01

Ett nytt mellanmål jag fått tok dille på. Hihi.. 

Gröp ur en kiwi, hacka den i mindre bitar blanda med keso - ÄT! 

Snabbt, gott, enkelt att ha med (om man vill det) och NYTTIGT! 



 

Av malin - 2 februari 2012 09:45

Jag var ju lite seg med det dära att använda bloglovin. Fattade som inte riktigt vad det skulle vara bra för. Men nu känner jag verkligen hur smart det är att ha koll på+ alla sina favoritbloggar på ett och samma ställe!



Lägg förresten gärna till mig på er bloglovin och håll koll på vad jag skriver om dagarna. :) 

 Klicka på ikonen så kommer du direkt till mig på bloglovin.


bloglovin 



Av malin - 1 februari 2012 17:42

Ja, idag är det inte mycket som fungerar riktigt här. 
Har fått magkatarr vad det verkar. Jag har haft ont som attan hela dagen och ätit tabletter.
Jag hoppas på att det ska gå över under kvällen så jag kan jobba i morgon, har redan missat kvällens arbete. :(
Tekniskt sätt kan jag ju jobba när det inte är något som smittar.
Men med det jobbet jag har och när jag inte riktigt kan stå rakt upp utan att det gör ont så blir det näst intill omöjligt att jobba.


Jag ligger i soffan istället och ser på TV..


Tillbaka när jag är på gång igen.



Av malin - 1 februari 2012 17:00

Jag vill tipsa om en blogg där ett par från Lidköping, Christian och Mikaela, skriver om sin viktresa.

De har nyligen börjat denna resa och de är även med i ett repotage i Wellness. 

De lägger upp rätt mycket recept på nyttig mat som ser fantastiskt god ut. Jag har själv inte hunnit testa något av det, men har satt in siktet på en potatisgratäng som inte såg helt fel ut. ;) 


Klicka in på http://bloggar.aftonbladet.se/viktresan/ och låt dig inspireras och även peppa Christian och Mikaelapå deras resa till ett sundare liv! 



Ovido - Quiz & Flashcards