malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Formbilder!

Av malin - 9 mars 2012 20:45

Nu tyckte jag att det var på tiden att få upp lite resultat här på bloggen. Jag har ju skrivit upp måtten och hur de förändrats några gånger men ni har inte fått se några bilder. Ja, jag har själv inte sett bilder på min förändring. Och jag måste säga att jag själv blev överraskad över att det syns så pass mycket ändå. 

Men detta är bara början, jag har stora mål satta för mig själv. Men jag hetsar inte! Äter bra, rätt och tränar hårt. Det får ta den tiden det tar. :) 

Men jag måste säga att det känns rätt utelämnande av sig själv att lägga upp dessa bilder. Samtidigt som är är väldigt stolt över vad jag lyckats med, hittils. ;) 


Man ser ju även på bilderna hur mycket snyggare hållning jag har nu än i höstas. 

(Så kan ni ju bortse från hur sjukt korkar jag ser ut i mitt ansiktsuutryck på bilderna, HAHA!) 


     

 
 
Ingen bild

malin

9 mars 2012 23:07

Fan va duktig du är! och Snygg! Fast det tycker jag alltid att du har varit<3 saknar dig som tusan gumman:*

 
Rinki

Rinki

9 mars 2012 23:55

Bravo! Jag kan förstå att det känns väldigt utelämnande att visa upp dessa bilder och jag beundrar dig verkligen! Du är jätteduktig med ditt tränande och det känns uppfriskande att få se "riktiga" och oretuscherade bilder på nätet, från en kvinna som kämpar och som är så duktig som du är! Cred till dig.

Hur ser den här helgen ut för dig?

Kram på dig!

http://rhulth.wordpress.com

 
Lovisa

Lovisa

10 mars 2012 11:14

Helt grymma resultat ju! Ingenting att skämmas för där inte =)

SV: Ja, jag lyckades också få en kompis att testa, och hon är fast... Haha, fick några äggvitor över idag när vi gjorde Key Lime Pie till kvällens melodifestival (nej, jag är egentligen inget stort fan, men finalen är ju intressant). Så det får bli kesoplättar med enbart äggvita senare idag =)

http://missfitforfight.shapemeup.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

10 mars 2012 12:32

Åh vad roligt du ser sakta men säkert så går det framåt!!!
Hehe attans att jag gjorde det men du fick utmaningen iaf gör den för dig själv & skriv att du utmanar alla som vill anta den typ;)

http://hummingbird.blogg.se

 
linda - en vimsig mamma

linda - en vimsig mamma

10 mars 2012 14:15

shit starkt jobbat!! go girl!! kram

http://holen666.blogg.se

 
Lovisa

Lovisa

10 mars 2012 16:03

Men självklart förstår jag om du inte vill vara med då :) På semestern ska man njuta och inte tänka på nån jäkla vägning =) Hoppas du får det riktigt grymt i solen!

http://missfitforfight.shapemeup.se

 
Ingen bild

Helene

10 mars 2012 16:12

Åh vad inspirerande!! Du är jätte snygg! (och duktig, en riktig powerkvinna!!) Detta tar jag med mig i tanken nu när jag drar på gymmet! :D Kramar Helene

 
elfina

elfina

10 mars 2012 16:58

så fin såå! va härligt med för och efter bilder. du borde va jätte stolt

http://www.elfinas.blogg.seinas.blogg.se

 
Vivi

Vivi

12 mars 2012 09:55

Förstår att det kändes utelämnande att visa sådana bilder, men du är ju så himla snygg gumman!! Det syns verkligen skillnad och du ser riktigt jäkla vältränad ut på ett snyggt sett ! Du ska verkligen stäcka på dig och vara stolt, det har du ALL anledning till för du är inte bara snygg, du är en himla fin tjej inuti också !! :)

Kramar!

http://www.missvivis.se

 
Hanna- mamma till Theodor

Hanna- mamma till Theodor

16 mars 2012 22:29

Skitbra gjort! Har du några tips till en som precis har fått barn och har börjat träna?:P

http://hannashusdjur.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards