malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

En toppen dag. på alla sätt

Av malin - 13 mars 2012 09:15

Efter en go morgonpromenad (även om benen gärna hade sovit lite längre tror jag, hehe) och sedan en god frukost så är jag på gång och redo för dagen. 


Är ledig idag så nu blir det städa, byta säng kläder, tvätta och börja packa väskan lite smått(!!) 

Jag känner mig pigg, glad och full med energi idag. En toppen dag för at vara ledig.   




 
 
Vivi

Vivi

13 mars 2012 10:11

Vad härligt ! Hoppas du har riktigt fint väder då också, här är lite molnigt nu tyvärr.
Ja just det, förlåt glömmer ibland vilak som tipsr mig om olika saker ibland, men nu kommer jag ihåg att du också tipsade mig !
Tack ! Den var riktigt bra !

Jo helgen var okej, inte riktigt som planerat , men bra ändå!
Det var jättemysigt att få fira systersonens födelsedag, han är världens goaste lilla kille, eller både mian syskonsöner är det !

Känns det kul att packa inför resan, inte långt kvar nu ju :)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Mia

Mia

13 mars 2012 10:49

HÄÄÄÄRLIGT att höra, till och med städningen o det lät trevligt o kul, som att det du känner liksom sprider sig i cyberrymden ♥♥

Så roligt (o lite spooky också), tänkte på dig och att jag skulle gå in här o läsa/skriva/terrorisera hihi och samtidigt öppnar jag min mejl å där får jag precis ditt inlägg :-D

Ja visst va den bra, föll liksom för den direkt o var bara tvungen att använda :-D kul med fler med konstig humor som jag wohahahaha

Kramar o soliga hälsningar från ett vårigt Stockholm

http://fredthevov.blogg.se

 
linda - en vimsig mamma

linda - en vimsig mamma

13 mars 2012 10:59

härligt att du känner dig så pigg och glad idag =) kram

http://holen666.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

13 mars 2012 13:26

Härligt Malin,var tvungen att kolla datumet så att detta inte var skrivet igår..mohahaha..
Haha vad roligt att du nämde det om havet i TinTin jag sade till Patrik att FAN det ser ju helt verkligt ut..!!Då sade han att det var det nog också, att dom mixar det verkliga med det animerade?Hm heter det animerat?Äsh jag vet inte men han trodde det min Mensa pojkvän,hehe..litar på allt han säger jöh,även om han luras ibland..hihi...
Sade jag det att vi köpt båt förresten?

http://hummingbird.blogg.se

 
Vivi

Vivi

13 mars 2012 13:47

Jo det är sant, jag har jobbat likadant när jag jobbade i butik &som croupier och då blir ju inte helgen samma sak.

Mja... det är fullt upp idag och dålgit med fikadejter, men jag håller med dig annars.
Ska nog testa Zumba på jobbet idag, känner verkligen inte alls för det idag, men jag vill ändå passa på.
Jag kan ju alltid försöka iaf.

Kramkram

http://www.missvivis.se

 
Trollpackan kvastar in!

Trollpackan kvastar in!

13 mars 2012 16:45

Nja, träning ÄR inte Livet, men däremot så ska den INGÅ i livet;)(Tänkte på namnet på din blogg;))
det finns ju de som inte kan hantera det här med träning, utan blir beroende på något sjukt sätt. Igår så hörde jag att några på vårt gym tränar 11 pass/vecka...och det tycker inte jag låter sunt. iallafall inte för vanliga motionärer så att säga, det kanske är annat om man tävlar eller så.
Livet ska ju vara både träning och vila;)

ha det tippentoppen!

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards