malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

I´m baaaaaaaaaack!

Av malin - 27 mars 2012 07:30

Så otroligt skönt att vara hemma igen! Absolut inte för att jag inte haft en toppen vecka på Gran Canaria med syster. Det har varit helt underbart. Strålande väder VARJE dag och massa nya intryck och upplevelser. 

Men jag är ju en vannemänniska. Jag vill ha ordning och reda och efter en vecka med absolut ingen vardag så längtar jag tillbaka till ordningen och framför allt hem till sambo och katterna! (Så klart!)


Jag har kameran laddad med ungefär 350 bilder! Hihi, det blev en hel del fotogarfering med andra ord. Jag ska inte plåga er med alla 350 st, men jag lovar att dela med mig med en hel del av dem i alla fall.


Men nu är det tillbaka till verkligeheten. Har just ätit min älskade gröt (har saknat den, faktiskt) och vill bara komma in i systemet igen. Tror min kropp innehåller 90% vätska just nu, haha. Okej, inte riktigt så illa, men jag är svullen, väldigt svullen.

Nej, nu ska jag äta upp det sista av frukosten, packa ihop väskan med dagen mellanmål och bege mig till jobbet. Verkligheten, med alla dess för och nackdelar väntar på mig. Och jag tar emot den med öppna armar!


   

 
 
Vivi

Vivi

27 mars 2012 12:47

Yey! Vad härligt att ha dig tillbka, men ännu härligare att du fått komma iväg och ha det riktigt bra med din syster !
Välkommen hem !! :)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Mia

Mia

27 mars 2012 14:46

Sicken tur då har du inte saknat bloggtorra Mia heller hihi, Härligt att du haft det bra, men förstår hur du menar, ibland är det vanemänniskan i en som vill råda.

Håller tummarna att det blir träff hos Vivi, vore så kul :-D

kramkram

http://fredthevov.blogg.se

 
Linda - en vimsig mamma

Linda - en vimsig mamma

28 mars 2012 11:14

jag skulle ju inte tacka nej till att få åka bort nu =) kram

http://holen666.blogg.se

 
Pernilla

Pernilla

29 mars 2012 09:26

Känner igen det där, vanemänniska till max! ;) Hoppas ni hade det helt underbart ändå!

Sv: Behövde lite paus från blogg och träning att bara landa, planera och sätta upp realistiska mål. Nu känns det helt annorlunda. Gymmet igår var ett riktigt "moment" när jag insåg att jag varken ville hoppa över ngn station eller fuska med seten. Jag VILLE verkligen träna. När hände det sist liksom haha! ;)

http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

 
Eleonore

Eleonore

29 mars 2012 10:37

ÅH så kul att du är hemma igen, iaf för oss som får läsa om din härliga resa nu :D Ser fram emot massa sköna semesterbilder nu med sol och värme!
Haha jag förstår dig, smakade sushi med den råa fisken några gånger och fick kväljningar men så började jag välja bitar med avocado, crabfish, gurka, rom, räka eller omelett och det är så gott. Men sjögräset kommer du nog dessvärre inte ifrån, eller jo om du tar bitarna med bara ris och "pålägg" :D
Kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards