malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

PowerWalk And Pump & Stretch!!

Av malin - 17 april 2012 09:03

Tisdag morgon, jag är ledig idag men har en del att stå i. 


Har just fått i mig frukost efter en 45 min PW nu på morgonen, älskar att börja dagen med en promenad. 

Nu ska jag svida om till målarbyxor och gå ner till garaget och grundmåla lite delar som ska ut till balkongen. Sedan vid 14.30 (tror det var då) ska jag till vårdcentralen, ett litet läkarbesök, inget farligt alls, rutiner bara. 


I eftermiddag kommer E hit och sedan ska hon hänga med på Pump & Stretch på gymmet ikväll.

Och jag känner mig så jävla laddad inför träningen ikväll! 

Så otroligt härligt att ha denna energi inför träningen och med celcius i kroppen slår det aldrig fel. ;)



 

 
 
Emma Josefine - Mamma till Alva

Emma Josefine - Mamma till Alva

17 april 2012 12:47

åh ja jag önskar att jag hade en själv :) då kunde jag jämföra med Alva och se hur jag låg till utvecklingsmässigt, det är ju mycket som går i arv ! Så hoppas att lillan uppskattar den när hon blir äldre :)

haha jag vill inte skrämmas, men JA, dagarna går om möjligt ännu snabbare ;) hihi.

Ha en toppenfin dag! kraam

http://emmajosefine.com

 
Vivi

Vivi

17 april 2012 12:52

Nu är du verkligen igång igen :)
Härligt tjejen!
Själv har jag precis hört av mig till min chef och bett om att få vara hemma hela denna veckan. Det är nog dags att jag inte stressar och pressar som jag brukar utan tar en vecka från jobbet denna gång, det känns riktigt skönt.
Eftersom jag vet att jag får sjukskriva mig om jag vill känns detta ändå som ett snällare alternativ. :)
Hoppas du får en riktigt härlig tisdag !
Kram

http://www.missvivis.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

17 april 2012 16:08

Duktiga du!!Jarå det kommer nog men läskigt nära varvet nu tyvärr...!Mohaha ja vi har en del att stå i skall bli skönt när man kan börja bocka av listan! Ni får gärna komma hit på trädgårdsdag,vi bjuder på grillat & öl;)
Ja såg det skitnice med sådana plattor, sådana skall vi har i vår bast nere..

http://hummingbird.blogg.se

 
Eleonore

Eleonore

18 april 2012 10:13

Gisses så duktig du är, måste säga att du är riktigt snygg med på headerbilden! Den är tagen från resan va?
Ja visst hade det varit skoj med kakbuffé någonstans, att få smaska i sig massa goda kakor och bara njuta av dagen :D Hm... kanske är det jag ska göra på mitt café! Tål att funderas på :D
Kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards