malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Caféfrukost och mysdag

Av malin - 19 april 2012 10:02

Denna dagen har börjat riktigt härligt..

Först sovmorgon (japp, ända till 08.30 faktiskt) och sedan tog jag med sambo till ett café här i vår lilla stad där de har frukost buffé.

Riktigt mysig start på dagen.

Sedan köpte jag med mig 3 st bullar innan vi gick och nu sitter vi i soffan och vänta besök från sambos pappa som ska komma förbi. Där av bullarna, man måste ju ha något gott att bjuda på. =)


Så länge ska jag mysa i soffan och se på property ladder.

Ett av mina nya favorit program på TV8.

Det är nästan så att det är dubbla vuxenpoäng på det! Haha.. 



 
 
Mia

Mia

19 april 2012 10:53

SJUUUUUUUUUUUUUUKT snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg header på en likaledes tjej, du ser så sunt vältränat o fit ut (tror jag skriver ut i färg o sätter som mål på min kyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl hihi).

Härligt med cafébesök o lite slapp med ens nära o kära, mer sånt behövs i vardan så man gör den till lite fest :-D

kramar om (o ska försöka vara mer än en sporadisk kompis, lite ont i själen just nu därför är jag lite down ...)

http://fredthevov.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

19 april 2012 11:41

Mysstart!Jaaa haha ni kommer väl? Ja men nu är vi tillbaka o är friska tack & lov,har varit ett par tuffa dagar!

http://hummingbird.blogg.se

 
Emma Josefine - Mamma till Alva

Emma Josefine - Mamma till Alva

19 april 2012 18:46

klart att man ska ha något gott att fika på när man får besök ;) hihi. KRAM

http://emmajosefine.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards