malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Tråklördag

Av malin - 21 april 2012 11:00

Medans alla andra bloggisar verkar fira att det är lördag, ledighet och roliga saker planerade så sitter jag och surar över att jag måste till jobbet om 1 timme. Det är ett sådant där roligt 11 timmars pass som väntar mig idag, 12-23.

Så för min del är dena lördag en tråkig jobbdag. 

Betyder en helt vanlig dag för mig idag alltså. 


Jag har faktiskt en heeeeeelt fri träningsdag idag, inte ens någon morgonpromenad denna morgon!

Det finns 3 anledningar till det;

1. Vi kom i säng så sent igår kväll att jag var så galet trött i morse.

2. Den 30 min cyklingen igår eftermiddag tog ordentligt på benen faktiskt, så känner mig sätt seg.

3. Jag laddar upp kroppen för ett ordentligt styrkepass i morgon eftermiddag, toppat med ett 60 min spinningpass. Vila är ofta den bsäat laddningen inför en urladdning. ;) 


Nu ska jag sminka på mig ett ansikte, dra på jobbkläderna och packa väskan med mellanmål.

Hoppas alla ni andra har en fin, härlig, ledig lördag som väntar er! 


 
 
Eleonore

Eleonore

21 april 2012 14:42

Låter inge vidare med så långt jobbpass denna lördag men bra att du unnar dig en träningsfri dag så kroppen inner återhämta sig något iaf :)
Hihi ja men visst är det en kul idé, tror många skulle uppskatta det som de uppskattar brunch eller afternoon tea idag! :D
Ha en fin helg och hoppas du får lite ledigt iaf, kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

21 april 2012 18:50

Åh stackare där med jobblördag,aldrig kul=( Vi har haft vår trädgårdsdag här, så vi är bara liiite sega efter kört skottkärror med ton med jord,hehe..Nu är det bara mys i soffan som gäller;)

http://hummingbird.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards