malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

golv, spinning och jobb

Av malin - 14 maj 2012 13:53

Golvet i vardagsrummet börjar komma på plats, mer än hälften gjort nu. Det har gått i takt "sakta men säkert" när det varit en del annat att stå i med för älskade sambo. 
Men som sagt, det är på mycket god väg! :D


Och så otroligt skönt det var att komma igång fint på gymmet igår med! Känns som att jag inte varit där på evigheter (egentligen var det tisdag förra veckan, men en evighet för mig.)

Blev 1 timmes styrka i hallen, överkropp och sedan 1 timmes intervall spinning. Så grymt skönt pass det var! Gott om utmaningar för de stackars benen och hjärtat fick jobba bra med. ;)

Nya spinningskorna vad toppen. Jag hade aldrig trott att det skulle bli en sådan stor skillnad som det faktiskt blev! Riktigt roligt.

Nu ska jag bara få till en dag och testa dem på rätta cykeln med. Men så länge det blåser så som det gör så får det vänta. Det måste ju vara närmare stor nu känns det som... *brrrr*


Eftermiddagen blir till att spendera poå jobbet, 16-23 idag och sedan hem, hopp i säng och upp och jobba 08-16 i morgon. :P 


 
 
Eleonore

Eleonore

14 maj 2012 15:56

Härligt att du kom iväg till gymmet, med dina mått mätt så är det ju verkligen en evighet :D Men det är härligt när man väl kommer igång och är där igen kan jag tänka!
Haha ja daimglassen är ju verkligen ett säkert kort men det är aldrig fel med det! Själv är jag en riktig vanemänniska så det är tur att jag har mina testfredagar så jag kommer mig för att testa nyheter, sen att jag sällan köper de igen är en annan sak :P Men tobleroneglassen kommer jag säkerligen köpa igen!
Kram!

http://fikamed.wordpress.com

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

15 maj 2012 10:59

Underbart när det blir färdigt.Ush hatar att leva i renoveringskaos som jag typ gjort i 5 år nu...men,meeeen;)
Ja fick ta mitt förnuft till fånga, hade tänkt springa ändå men jag vill kunna gå i framtiden så jag fick lägga ned dom tankarna. Problemet är att jag har inget brosk kvar i mina knän då kan du förstå hur det gnager o gör ont i knäna på mig o särskilt på asfalt!
Så dumt från första början,jag visste ju detta innerst inne och det var det första jag sade också..

Yes vad kul, har ni mkt planerat i sommar?

http://hummingbird.blogg.se

 
Vivi

Vivi

15 maj 2012 11:45

Du har verkligen haft fullt upp, men det ser ut att bli riktigt fint, det är ju alltid skönt att ha sådant klart inför sommaren för då brukar man alltid ha mer folk på besök hemma :)

Tack för alla komplimangerna, är nöjd med både klänning och krönika :P

Massa kramar!

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards