malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Dagen

Av malin - 21 maj 2012 09:20

Jag gjorde det! Även om det tog mig en halv timme att komma upp ur sängen innan jag gick ut på morgonpromenaden och även om det bara blev en halv timmes promenad, så blev det av i alla fall. 

Bra det, nu är det värsta gjort, nu blir det lätt i morgon. ;) 


Och nu är det även godisstopp fram till midsommar! (mer eller mindre) Det ska i alla fall inte vara godis, kakor och skit varje vecka. Slut med det nu. 


Idag ska jag ta tag i hemmet, städa och plocka, inte så lockande med tanke på det underbara vädret. men det måste göras. Sedan har jag ett litet möte vid 12 tiden idag som jag ska iväg på. Vad det är får ni reda på snart. Hoppas jag. ;) 


Och så avslutar jag dagen med jobb, 16-23. Det är tur man har bra arbetskamrater som förgyller dessa kvällar när man inte ALLS vill jobba. 


Nej, nu hinner jag inte med lathet mer. Dags att tvätta träningskläder så jag slipper gå naken till gymme ti morgon! 




 
 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

21 maj 2012 19:32

Duktig du är med ditt godisstopp!ÅH ja du måste testa den glassen den är gudomligt god!
Yes såklart du är med bland mina länkar nu.Ibland måste man bara sätta sig ned o ta tag i saker & ting..Vilket underbart väder vi fått!
Yes båttur blir det absolut t helgen o kanske i veckan med om inte P jobbar för länge;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Vivi

Vivi

22 maj 2012 08:42

Ha ha ...hade folk tränat nakna hade nog tillochmed jag tagit mig till gymmet...fast mer för att träna då ;P
Nej tvätta är nog en bra ide´ hi hi
Nu håller jag alla tummar för att din kompis blir sugen på HSTD på lördag, jag kan ju tala om för din vän att det är jättefint här nu, soligt, varmt, snygga människor, fina kläder :P
Kramar

http://www.missvivis.se

 
Eleonore

Eleonore

22 maj 2012 16:57

Håller tummarna för att du klarar godisstoppet, bra att ha midsommar som delmål så du får unna dig lite jordgubbstårta iaf ;)
Ja man är så duktig på att göra pajer bara av rabarber men finns ju så mycket annat, hoppas du fått lite inspiration till annat :D
Tack fina du, här är vädret också kanon, fick ut i bara tunika och shorts idag! Ha en underbar kväll! Kramar

http://fikamed.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards