malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Freeeedag!

Av malin - 25 maj 2012 14:16

Underbara fredag, underbart väder och en underbar helg väntar. 



Idag är det middag och film kväll med mina bästa tjejer. Vi försöker ju göra något sådant minst en gång i månaden. 

Denna gången blev det jag som fick stå för efterrätten (det roligaste så klart, tycker vi alla 3 ;) ) så nu står en Rabarbertoscakaka i ugnen. Ett recept jag inte testat förr, det är härliga Eleonore som tipsat om det på hennes blogg; Fika med Eleonore. Ni borde vekrligen kika in till henne och inspireras av allt gott hon gör och tipsar om. 

Här hittar ni till rabarbertoscan. :) 


Och i morgon är det dags att åka neråt i landet till Vivis bloggträff. Ska bli riktigt roligt. Ska hinna packa lite idag med. 


Hoppas alla har en toppen fin fredag och även en fin helg. (Jag kommer nog inte hinna blogga så mycket i helgen.) 





 
 
Johanna

Johanna

25 maj 2012 16:57

Jag laddar för fullt inför morgondagen, kommer troligen tycka fredagskvällen går sakta! :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

25 maj 2012 21:53

Vad mysigt att träffas sådär och laga middag och sådär :) Låter gott med rabarbertoscan! Kanske försöker mig på det en dag! Om jag minns. Så många olika recept jag vill testa på!
HAHA.
Kram

http://hannastankar.bloggplatsen.seh

 
Johanna

Johanna

26 maj 2012 09:12

Jag kommer köra på en enkel men fin klänning ikväll! Har med haft problem med vad jag skall ha med mig. Blir bli halva lägenheten som det brukar bli! :) Mest nervös är jag för inte hitta dit men det skall väl lösa sig det med! :)

Ja det gör vi, det skall bli kul! :)
Kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

26 maj 2012 09:21

Ja bikinin var lätt, det var det lättaste med allt :)
Jag bor i skåne, kristianstad, så inte jätte långt, tar en timme ungefär och köra... :) om jag inte kör vilse, men det beskrev så bra på hemsidan så jag ska nog lyckas! :) Jag fundera med på tåg innan, men skall iväg imorgon till farmor så jag tänkte jag kör så jag inte kommer försent till det.... risken finns ändå :)

Ja jag kommer gå genom min minst 2-3 gånger till innan jag kör.... :) kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards