malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 26 maj 2012

Som vanligt..

Av malin - 26 maj 2012 09:30

Morgonpromenad - check! 


Frukost i magen - check! 


Väskan packad - INTE check! 


Jag vet iiiiinte vad jag ska packa med mig till bloggträffen. Ombyten? 
Jag måste ju åka i något, sedan kanske man inte vill ha det på sig under middagen. Så en klänning då kanske?

Och sedan då, ska man infinna sig i bikini under hela kvällen på SPA, eller ska man ha något annat med där också?

Åhhhh, vad jag övertänker känner jag!!

Ja, det jag kan vara säker på är att jag som vanligt tar med mig ALLT för mycket saker, som bara kommer ligga i väskan tills jag packar upp det igen här hemma i morgon kväll. (Det är ju standard.) 


Jag får väl kolla igenom garderoben igen då.. *suck* 


Hur som helst, bortsett från klädproblemen, så ska det bli en jätte rolig dag/kväll! 

Vid 11 tiden kommer min kompis och hämtar upp mig. Så åker vi ner mot Halmstad och sedan vidare för mig till Laholm där Vivi ska hämta upp mig. :) 



Jag och Vivi på bloggträffen i Göteborg i vintras. :)

 

 
 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

27 maj 2012 08:29

Finingar där!Hoppas ni har haft det och hr det mysigt;) Snart skall vi ut med båten men först skall vi fixa de kapade träden som ligger här så lite arbete först;)
OH no skopglass den ska jag bara INTE köpa totalt livsfarligt ju!

http://hummingbird.blogg.se

 
Eleonore

Eleonore

27 maj 2012 16:17

Hihi alltid dessa klädproblem när man ska åka iväg, är precis likadan och när man väl kommer fram så önskar man att man hade något annat med sig. Hoppas det löste sig så du fick med dig något iaf och att träffen blev så rolig som ni hoppats! :D
Härligt att toscakakan med rabarber blev så populär, alltid kul när man bjuder på något :)
Kram

http://fikamed.wordpress.com

 
Johanna

Johanna

27 maj 2012 18:00

Trevligt det var och träffa dig! hoppas resan hem gick bra!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Patricia♔

Patricia♔

31 maj 2012 11:24

Vilken härlig bild på er:)

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards