malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Hemma igen

Av malin - 27 maj 2012 19:12

Nu är jag hemma igen, eller ja, jag har varit det sedan 2 tiden ungefär. 


Men åhh vilken underbart härlig kväll/natt vi hade! Jag hade förväntingar om att det skulle bli trevligt och spännande att träffa nya bloggisar, men att det skulle bli SÅ roligt som vi hade det var mer än jag hoppats på. 


Middag, frågesport, (som så klart jag och min lagkamrat vann, moahahah) SPA, massa gott vin, (kanske ett glas för mycket *fniss*) eurovision (riktigt trevligt resultat får vi ju säga) och sedan avslutade vi kvällen på dansgolvet! 


Vivi som dragt ihop denna tillställning har gjort ett så bra jobb! Tack snälla söta Vivi för att du gjorde detta. :) 


Och så har jag ju träffat flera nya bloggisar. :) Som vanligt så hade jag ju kameran med men den låg i väskan. Ja, jag är ju så bra på det där med att ta bilder. 

Men jag väntar med spänning på vad de andra tjejerna fick för bilder att dela med sig av. ;) 


Nu har jag just spenderat strax över 1 timme på gymmet. Kände att det var på sin plats, det är ju en konstig känsla i kroppen när man inte brukar dricka alkohol och när man helt plötsligt gör det så blir man ju som en tvättsvamp i vatten. Heeeeelt svullen. Men har svettats ut en del nu i alla fall. ;) 


Nu ska resten av kvällen spenderas i soffan med sambo. :) 


 
 
Johanna

Johanna

27 maj 2012 22:00

Ja jag hade med höga förväntningar och de överträffades verkligen. vilket härligt gäng vi var :) Alla var liksom med på alla förslag som ploppade upp! :)

Ja om inte med esc, så måste via ha en träff till, minst! :)

Ja de är riktigt goa mia och sötörat, underbara människor!
Blir nog snart sängen, man är lite trötter haha...

la in dig på min bloglovin med, inte för jag tror jag kommer tappa bort dig, men det är bäst så :) kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

28 maj 2012 08:05

Heeeeeeeeeeeeeeej fina MH, så trevlig tur vi fick med dig i baksätet o många trevliga samtalsämnen, blev konstigt tyst när vi släppt av dig ;-D ... ja en liten stund sen hittade vi tillbaka till pladdret igen hihi

Så kul att träffas o träffa fler man inte träffat live, sånt gillas :-D och görs gärna igen!

Ha det bäst så ses o hörs vi snart, här i cyberspace o annorstädes :-d sötörat hälsar så gott oxå

http://fredthevov.blogg.se

 
♥ Sojka ♥

♥ Sojka ♥

28 maj 2012 10:35

Hej fina Malin! :) Vad skoj att träffas på Viviträffen! :) Här har du en till som inte är så van vi alkohol men trevligt var det iaf och det gör jag gärna om. Så härligt sällskap!
Kram och vad roligt att hitta in till din blogg! Jäkligt snugg bild i header! ;)

http://www.sojkasframtid.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

28 maj 2012 11:28

ÅH tänkte på er en massa igår ju!YES självklart ordnar vi lite grill här. Det är redan inplanerat, med lite brännboll & kubb =)
Hihi jaaaa hihi suktades lite med Mia hon berättade säkert varför jag skickade bild på räkmackan med;)

http://hummingbird.blogg.se

 
trollet

trollet

28 maj 2012 21:17

har läst runt lite och ni verkar ha haft en härlig blogghelg=))

http://www.lchftrollet.blogg.se

 
filoZophie

filoZophie

28 maj 2012 22:49

Hejsan tjejen. Tack för att jag fick möjligheten att träffa dig och alla andra denna fantastiska helg som var. Jag är så glad att jag åkte på den här träffen och kan knappt fatta att ALLA var så trevliga och goa. Ser fram mot att träffa er alla igen till hösten??? något roligt måste man ju ha att se fram mot när det blir grått och trist. ha det gott.
Kramen

http://www.filozophie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards