malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

Utomhusträning!

Av malin - 28 maj 2012 23:01

Jaaaaaaa, idag fick jag äntligen tid att vara med på nya träningen gymmet har. 


Det är functional moves outdoor, SKIT KUL! 

Springa i olika etapper längs ett skogsspår och längs vägen får man olika utmaningar av ledaren. T. ex när hon skriker "ETT" så ska man ner och göra 5 armhävningar, upp och så vidare igen. 
Sedan var det 4 stationer där det var olika övningar för balans och styrka. Allt e3fter hur tränad man är kan man göra det svårare eller lite lättare. 
Det var verkligen galet roligt. Jag är så glad att jag är ledig nästa måndag med! ;D

Som grädde på moset så pratade jag ihop mig med 2 tjejer på gymmet så vi hoppade på cyklarna och trampade ut till spåret där träningen hölls, som ligger ungefär 7 km utanför den lilla staden.

Måste säga att cykelturen faktiskt inte var så dum vägen hem heller.

Min gissning (förhoppning) är att träningsvärken infinner sig i morgon, i HELA kroppen!


Ett nytt favoritpass!! Eller ett till, till mängden av underbar träning! 


Nu ska jag hopp i säng, jobb, hämta spännande paket och pump väntar i morgon. ;)



 
 
Vivi

Vivi

29 maj 2012 09:18

...och jag som tyckte jag var duktig som spelade badminton och gick en promenad igår :P
hihihi
Häligt ändå att hitta ngt nytt som man verkligen gillar, det låter ju dessutom som en sådan träning som håller på över sommaren, annars brukar väl många pass ta paus över sommaren ?
Ja, vi var verkligen en bra blandning, alla verkade ha trevligt med alla :)
Kramar !!!!

http://www.missvivis.se

 
madelein - mamma till sex

madelein - mamma till sex

29 maj 2012 15:25

Du fick bloggkärlek av Vivi i veckan! http://madelein.se/2012/may/har-jobbat-idag-sen-bloggkarlek-nr-14.html

http://madelein.se

 
Eleonore

Eleonore

29 maj 2012 15:45

Det där verkar ju vara ett toppenpass, härligt att få vara ute i det gröna också nu när det är sommar och sol :D Perfekt när man kan mötas upp vid gymmet och cykla dit med!
Hahaha ja hur är det egentligen med karaktären? ;) Nej men de var goda de kakorna men väldigt mättande så man orkade bara ett par bitar. Sånt gillas!
Vi har haft en kanonhelg men vädret var ganska dåligt, mulet och regn i lördags och lite slöjmoln och kyliga vindar på söndagen :) Men vi åkte iaf och hämtade den efterlängtade vagnen och åt lite glass :D
Kram

http://fikamed.wordpress.com

 
Cecilia

Cecilia

29 maj 2012 18:48

Åhhh vad jag önskar att jag var så peppad igen på att träna! Jag var igång ett tag men blev sjuk så jag fick lägga av. Nu orkar jag bara inte, ont i kroppen och noll motivation :(

Har du något bra tips på hur man kan komma igång igen? :) Du ser förresten helt amazing ut! :-D mycket träning kan tänkas.

Vad är favoritmaten och vad äter du när du vill unna dig något? =)

Ha det bäst!

(hitta dig från missvivi förresten)

http://www.ceciliadarling.se

 
Johanna

Johanna

29 maj 2012 18:55

lät som ett riktigt roligt pass!

Ja jag åt massor med god mat i helgen, håller med dig det borde vara så lite oftare. blir god mat på fredag med när jag skall äta ute med ett par tjejkompisar :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

29 maj 2012 19:07

Ah värsta bootcamp ju;)Fasiken vad kul det lät!Åh Malin det är verkligen helt underbart att vara ute med båten!Men ush att du blir sjösjuk så lätt...du får ta dig en jäkel innan så du förlorar balanssinnet;)

http://hummingbird.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards