malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Så till dagen..

Av malin - 31 maj 2012 22:30

Först vill jag bara säga att det är inte så att jag inte vill svara på alla härliga kommentarer jag får här på bloggen. Det är bara det att jag inte har så mycket tid till att sitta vid datorn varje dag (vissa dagar har jag massor, andra ingen) så det kan till och från ta lite tid. 
Ni "gammla" bloggisar vet nog det redan.   Men efter bloggträffen har jag ju flera nya bloggisar och även många andra läsare har tillkommit det sista med. Vilket är JÄTTE roligt!! 

Så nu vet ni att jag inte är en elak människa som skiter i vad ni skrver till mig. Jag är bara en seg människa med för mycket i huvudet.  



Så till dagen..    Ja, en väldigt vanlig torsdag. Jobb, träning och äta mat allt för sent som det brukar bli liksom. Hehe.. 

Men ändå en väldigt ovanlig torsdag med. Det har nämligen varit realis party på gymmet idag!! Ett nytt pass har dragit igång; Functional Moves


Lite enkelt förklarat så är det en träningsform som ger kondition, styrka och balans-träning i ett och samma pass. Det är upplagt i 3 block som alla innehåller dessa delar. Grymt rolig tärning var det. Även om första gången är lite osäker och man inte har riktigt koll på alla rörelser. 
Men jag kommer absolut att fortsätta att köra denna träning. :) 

(klicka här på länken för att läsa mer om träningsformen.)


Nu är det snart dags att krypa i säng, jobb i morgon 08-16 sedan sticker jag direkt till gymmet. ;) 



 
 
Patricia♔

Patricia♔

1 juni 2012 06:11

Åhh men tack snälla du för berömmet, hoppas du somnade snabbt och lätt nu då hihi.

Ja koftan är riktigt söt, men jag kan verkligen förstå att den inte är allas stil;) Jag brukar mest klä mig i svart, men nu tusan ska jag börja använda annat som jag verkligen vill ha:)

Ha en fin fredag - ny månad också- jösses.

Kramar

http://patriciac.blogg.se

 
Vivi

Vivi

1 juni 2012 09:06

Jag tyckler du är så duktig på det där att säga till, jag menar ,,, jag t.ex kan ju blogga på jobbet , men om jag inte hade kunnat det hade jag nog varken kunnat svara på så många kommentarer eller skriva så många inlägg. Får jag ett nytt jobb så kommer jag nog blogga mindre tyvärr och jag vill VERKLIGEN ha ett nytt jobb just nu. Idag är jag på jobbet utan att M har ett kontrakt med S t.ex ... *suck*

Nu i helgen ska jag ta ett glas vin med en tjejkompis och även en arbetskamrat. De är både singlar och ganska lika och klagar båda på att ha för lite roliga tjejkompisar... och de bor i samam ort ! Så jag ska tussa ihop dem hade jag tänkt ...itne som par då men som kompsiar :D
Du då ? Jobbar du hela helgen ?
Kramar!

http://www.missvivis.se

 
trollet

trollet

1 juni 2012 09:30

Ha ha, länge sen man tränade... jo, det kan man säga... var närvarande på gymnasiken i skolan för över 20 år sen;) Men imorgon provar jag igen=))

http://www.lchftrollet.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

1 juni 2012 10:52

Fan vad roligt med massa nya pass...börjr bli smått sugen på att gymma jag med,särskilt vara med på pass!!Men hur fan skall man hinna,inte lätt asså!
Ja det har hänt en del här hemma såklart sen du var här sist;) Hm baksidan står still just nu då Patrik jobbar över vrje dag i princip men i helgen ska vi göra ett ryck få bort träden vi kapat ned ifrån vår åker för snart kommer väl dom o harvar!Så vi MÅSTE helt enkelt då går det ju lite fortare att få ngt gjort;)
Sedan skall vi iväg på lördag o grilla o fira Patriks bonus farmor som fyller. Så det blir Herrestadfjället jag ber om bra väder!
Ja eller hur vore som sagt skitkul om så många som möjligt kan komma därav olika datumförslag, för att se intresset;)

http://hummingbird.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards