malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

Söndag den 10 juni

Av malin - 10 juni 2012 10:31

I mores (rättare i natt) var jag snäll flickvän och fick upp 02.35 för att skjutsa sambo till de andra killarna och skjutsen iväg till Landvetter och flyget till Kiev. Nu ska de spendera 12 dagar i Ukraina och se sveknska herrlandslaget på plats. Avundsjuk? Nej nej... *mummel*.... 

Ärligt, jag hade mer än gärna varit med!
Men jag får njuta av matcherna hemmifrån soffan med kissekatterna. :)


Min dag har börjat med lite mer sömn efter att jag skjutsat sambo och sedan 1 timmes morgonpromenad.

Nu ska jag göra mig lite i ordning och sedan iväg på frukost dejt med Lina på ett fik här i lilla staden.


Resten av dagen ska jag bara vara hemma, pyssla lite och så blir det spinningpass ikväll. 


Ja, jag ska se till att svara på alla era kommentarer med under dagen, så klart!! :) 


 
 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

10 juni 2012 19:48

Haha inte alls avis här på andra sidan skärmen*gah* ÅH klart man skall köpa för säkerhets skull,tihi..hålelr helt med dig;)
YES vi kommer vara här på midsommar med Mia & sötörat,blir midsommarmat,grill,kubb you name it. Tror vi komemr få det riktigt skoj;)
Ångrar ni er så får ni komma hit..hihi..

http://hummingbird.blogg.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

11 juni 2012 11:13

sv: Jo jag kan ju säga såhär att den här helgen var mer än jag orkade egentligen. Så mår som jag förtjänar nu antar jag. Men jo Ullared lockade mer än villa nu när hade legat i en vecka ungefär. Men nu bara måste jag igång med träningen också. Kroppen bara måste hålla!

Åhh så skoj att du ska dit också. Själv vart jag galet besviken på träningsutbudet på damernas sida:( Köpte mig inte ett ända träningsplagg. Du kanske har bättre tur:) Eller så är det jag som är kräsen kanske.

kramkram

http://patriciac.blogg.se

 
Vivi

Vivi

11 juni 2012 11:19

Hej tjejen!!
Jag har haft det riktigt bra i helgen, men oj vad jag längtar efter semester nu, mycket vill ha mer ;)

Är itne det minska avundsjuk på varken din sambo elelr dig som får vara utan honom , ibland är det skönt att inte vara så fotbollsintresserad. Du får spendera en massa kvälalr med vänner , katter och träning, göra lite sådana saker som att lägga ansiktsmasker, hårinpackningar och andra "pyssla om sig" grejjor :)
.. och blogga ! :P
Massa massa kramar!!

http://www.missvivis.se

 
Cecilia

Cecilia

12 juni 2012 18:41

Min brorsa är också där, men jag är inte avundsjuk, gillar inte fotboll alls :)

http://www.ceciliadarling.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards