malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Tillbaka till verkligheten igen.

Av malin - 23 juli 2012 10:33

Så var semestern slut, blev en liten semester på bara 2 veckor denna sommar. Men jag ska inte bli fast på jobbet allt för länge, har nämligen lyckats få till en till semestervecka v. 33. Då sticker jag iväg med mamma på en liten kryssning. :)

Så det är ju faktiskt bara 3 veckor kvar tills jag får bli lite ledig igen, känns helt okej. 



Men nu är det tillbaka till lite rutin igen, känns både skönt och lite jobbigt. Ja, ni felsta vet nog exakt vad jag menar. 

Men med rutin kommer gymmet med! 

Har blivit dåligt med besök på gymmet det sista och det känns. Jag har inte alls samma energi jag har vanligtvis. 


Så detta ändrar vi på nu! Gymmet, städa och plocka lite hemma och sedan jobba ikväll, 16-23. Det kan nog bli en bra dag. :) 

 

 

 



 
 
Vivi

Vivi

23 juli 2012 11:13

Hej tjejen! Ah, tillbaka till verkligenheten, dit ska jag nästa vecka ;P men en vecka kvar av semestern har jag :)
Jag ska försöka göra det bästa av den veckan, ikväll ska jag på bloggträff t.ex :)
Skönt att du har en vecka till, vart ska ni åka på kryssning ?
Många kramar !!!

http://www.missvivis.se

 
Johanna

Johanna

23 juli 2012 18:49

oh kul med kryssning! :) Jag har 3veckor kvar och jag vill inte tillbaka, men försöker leva här och nu :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

24 juli 2012 20:24

Jag har köpt dem på new yorker :)

haha jag brukar ha fullt ös så man slipper tänka på jobbet haha, det slår en liksom söndagen oj shit jag skall jobba imorgon

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Eleonore

Eleonore

25 juli 2012 19:15

Tungt att semestern är slut nu! Men visst brukar det vara lite skönt att återgå till vardagen med träning och allt :)

Ja visst har man känt sig otillräcklig när man inte kan göra något när ens barn aldrig är nöjd! Men är så skönt att ersättning finns, vi är ju mycket gladare allihop nu! :)

Tack fina du, hoppas din semester var kanon och att du får tid att njuta av sommarväen som kommer nu :D kramar

http://fikamed.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards