malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

Tisdagen..

Av malin - 24 juli 2012 22:52

Vilken härlig dag detta varit.

Den började med 1 timmes morgonpromenad, frukost och sedan åkte vi ut till sambos mamma för att sola lite. Dock kom det lite för mycket moln till och från (även om det var riktigt skönt ute.)


Sedan åkte jag vidare till en av mina närmaste vänner som fick en liten son förra veckan och hälsade på henne med sambo och lille pojken så klart. :)

Man blir ju helt svag i kroppen av att hålla en sådan liten bäbi... *myys* 


Efter att vi kommit hem och middagen kommit ner i magen så stack jag iväg till gymmet och körde ett bra Pump pass. Jag känner ju att jag inte är 100% just nu. För lite tärning i sommar har till följd att man känner att man är svagare. Usch, det är en hemsk känsla. Men skamm den som ger sig, jag är snart tillbaka! och starkare ska jag bli.    


Nu sitter jag och sambo nerkrypna i soffan och ser på OS-krönikan från 2008. Kommer ju bli en fin tid framöver här när OS drar igång! Vi är ju sportnördar båda två så det är ju som julafton hela OS!    



I morgon ska det bli mer fantastiskt väder här i trakterna har vi hört. Så då blir det sola, bada och njuta på dagen, sedan jobb på kvällen. 



 
 
Johanna

Johanna

25 juli 2012 10:42

Ja, det är bra sånt. Mitt jobb är med bra, vi är ju ute om det 'är så här fint väder med, så då känns det inte så surt, men man vill ju ju kunna njuta av solen utan behöva hålla koll på en massa ungar :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

25 juli 2012 10:43

glömde svara på resten av semestern. Det är inget direkt planerat, men tänkte ta en tripp till göteborg och liseberg, annars blir det nog inte så mycket, mycket strandhäng hoppas jag. och så skall jag se kent 11augusti :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
♥Sojka♥

♥Sojka♥

25 juli 2012 11:47

Det är en jobbig känsla när man inte är lika stark och jag har ju trillat långt långt i jordens avgrund hahah. Men jag surar inte nu. Visst har lagt på mig men man får ta ett steg i taget. Jag kan inte förvänta mig att vara som jag vår då nu.

Har börjat röra mig lite mer iaf igen och inte trycka i mig socker socker hela jävla tiden. Jag blir lätt beroende.
Kram!♥

http://www.sojkasframtid.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

28 juli 2012 10:07

Ja tiden bara rusar iväg framförallt på semestern tycker jag..!
Synd att ni inte kan komma på lördag =( Du jobbar nu eller? Jag har 2 veckor kvar av min semester sedan är det tillbaka till vardagen igen, ganska skönt ändå;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Johanna

Johanna

28 juli 2012 12:22

Ja vi brukar ha kanonväder när vi ser KENT, så hoppas på samma tur detta året... :) Jag längtar efter dem nu :) Perfekt sätt och sluta semestern på :)

Oh ja idag är det dåligt väder här perfekt så man kan titta på os utan få dåligt samvete.... *ler*

kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards