malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Alla inlägg under juli 2012

Av malin - 18 juli 2012 20:45

Jag måste utöka min träningsgarderob igen (speciellt byxor,) och helt ärligt är väl inte en träningsgarderob fulländad utan klassiska snygga adidas kläder?

Jag är riktigt sugen på att klicka hem dessa saker från Sportamore.se 

 


       

Av malin - 18 juli 2012 17:30

Men hittils har jag spenderat min ledighet met ett härligt besök uppe hos mamma och pappa. Jag hann beta av stora delar av släkten denna resa faktiskt, väldigt nöjd med det! 


Sedan blev det en tripp till Göteborg till min vän C och spelning med Lasse Winnerbäck på "Trädgårn", grymt fin kväll! 


 



Och igår dansade jag loss på golvet på Tisdagsklubben i Lidköping med T. =) 

 


Mellan detta har jag ägnat mig åt dessa böcker. 


     


Har några kapitel kvar på "Fatta Eld" nu, sedan blir det nog rakt in i sista boken "Revolt" 

Deta är böcker jag verligen vill rekomendera! 




Skapa flashcards