malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

nya appen + ny mobil = kärlek

Av malin - 13 augusti 2012 08:12

Igår kom jag mig iväg till Borås och köpte mig en ny mobil och gissa om jag blev galet nöjd!
Jag velade ett tag mellan en iPhone 4 och samsung galaxy s2 (hade lite funderingar över s3 med, men den var allt för dyr och dessutom fulare än s2an.)
Men det slutade med en samsung s2! :-)

Jag har ju visserligen inte haft den så länge än, men jag är redan så glad över köpet. Som bara det att jag nu har laddat ner bloggplatsens app så jag just nu sitter på en tråkig tågstation och väntar på nästa tåg så kan jag blogga under tiden. ;-)

 
 
♥Sojka♥

♥Sojka♥

13 augusti 2012 15:34

Sv:Ja det verkar vara en stor grej för honom och han är så stolt över sitt rum! :)

Härligt att komma iväg på en liten kryssning. :) Tror det är dessa tider när det gäller träningen. :P

Njut nu så mycket det går! Man behöver komma bort ibland.

Ja klart!! Men läste att biljetterna kostar typ 5000kr minst och det är ju lite dyrt! :) Men kanske skulle alla samlas hemma hos oss så kan man ju dra vidare sen till stan efter! :) Finns ett Ibiz hotell nära mig för det kan bli lite trångt hemma hos mig. :P

Tack och hoppas du får en skön vecka med! Kram!!

http://www.sojkasframtid.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

13 augusti 2012 19:24

jA O NU MÅSTE DU JU SKAFFA iNSTAGRAM SÅKLART!!Helsingfors vad mysigt! Jag jobbar from nu månd-torsd tidigare jobbade jag månd-onsd. Men denna vecka är det mycket att göra på jobbet så jag jobbar hela veckan, får ju ställa upp..funkar ju så bra med Alfred på dagis;)
oooo jaaa du måste baka den kakan,himla god verkligen!!

http://hummingbird.blogg.se

 
Becka [fotoblogg]

Becka [fotoblogg]

14 augusti 2012 12:39

S cool & fin header du har!

http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

 
Johanna

Johanna

16 augusti 2012 18:46

Härligt du är nöjd! Man känner sånt snabbt, jag var kär i min iphone efter 3timmar :) Och den kärleken består ännu :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Skapa flashcards